Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 29.04.2024.
 
Pēdējās dienās protesta akcijas kļuvušas gandrīz vai par ikdienu – no motociklistiem, studentiem un dažādu arodu ļaudīm pie Saeimas, līdz ielas bloķētājiem un simboliskas konstitūcijas dedzinātājiem Līvānos. Vieni atbalsta, citi kritizē gan saturu, gan formu. Kas notiek ar sabiedrības noskaņojumu, tā publiskajām un nepubliskajām izpausmēm, kādi ir ceļi sabiedrības pašorganizācijai un saziņai ar varu – tie ir šīvakara „Kas notiek Latvijā?” pamatjautājumi.
ex-post    02:38  |  03.12.2009.

Šo raidījumu vērtība manā izpratnē ir viena - savest kopā informētā viedokļa paudējus ar "tautas" viedokļa paudējiem tālab, lai pirmie (vismaz ex-post) m uzzinātu, ko sadarījuši, bet otrie - uzzinātu par pirmo spēju pašiem paskaidrot, ko zinājuši vai sapratuši no lietām, par kurām lemj. Virsvērtība rodas, to visu translējot pārējiem, lai tie skatoteis un klausoties stiprinātu vai mainītu savu viedokli. Un pozīciju, cerams. To visu rotā tas, ka paša Dombura viedoklis, paldies dievam, nekad netiek pausts, un cerams, nevienam arī nav zināms. Ja tas tiktu darīts, būtu pilnīgs ķīselis. Par konkrēto raidījumu - pilnīgi vietā jautājums Grendei par runāšanās ap galdu jēgu, ja rezultāts ir tāds, kādu grib politiķi (nevis LRTK vai kāds cits). Es saprotu, ka uzņēmēju vadonei šī ir gan niša, gan darbs, bet nupat izskatās ka iesākusies paštīksmināšanās par savu lomu un patētisko vārdu tiražēšana.Lai nu kurš saprastu labāk kā viņa, ka tieši šobrīd un šeit viņu un citus, politiķi un valdība dzird tad, kad grib - ja vispār grib, un vai viņa tādus brīžus maz ir pieredzējusi? Nevis ka runā, bet ka sadzird un paklausa! Bet loma jau jauka un jāattaisno. Žēl tikai, ka arī viņa nesaka to, kas no tā iznāk,jo tas gan veidotu sabiedrības pozīciju par šo dialogu lielo vērtību un tai skaitā par pašiem dialoga suminātājiem. Pārējie bija forši, un Līvānu puisi un tam līdzīgos biežāk vajadzētu nosēdināt pretī mūsu valsts režisoriem.Jo šobrīd izskatās, ka lēmumi top pēc principa - nemākulīgais ministrs pasūta kaut ko, kas iešaujas galvā, iedod laiku 1 dienu un 1 nakti, un saņem "kaut ko par tēmu", jo neviens ierēdnis dienas laikā nevar izanalizēt, izvērtēt un izmodulēt priekšlikumu, kurš ir drastisks un ekstraordinārs jau pēc uzstādījuma, nemaz nerunājot par atbilžu variantiem. Normāli tam jāvelta pieklājīgs laiks - kas valsts pārvaldē NEKAD NETIEK DOTS!!! Normāli pie šodienas tipa jautājumiem strādātu pieredzējuši, vēsturisko informāciju mantojuši, analizēt un salīdzināt spējīgi, "laukumu" redzoši speciālisti un vadītāji. Cik tādu strādā uz valsti? Un kāpēc uz tādiem netiek nomainīti esošie politiski angažētie? Satversmi vajadzētu gan 1 aspektā palabot - valsts dienestā strādājošajiem jāaizliedz sastāvēt kādā partijā. Jo tas ir DIENESTS - vai tad karavīrs var būt lojāls un pakļauties kādam citam izņemot savu virspavēlniecību un valsti? Izņemot, ja viņs ir spiegs :) Ko dara ar spiegiem? 

elita  selitaster@gmail.com  05:03  |  03.12.2009.

demagoģisks ir apgalvojums, ka pie valdības neprasmes un morāles trūkuma vainīga ir VISA SABIEDRĪBA. katram cilvēkam ir ATBILDĪGI jādara savs darbs. politiķi ievēl tāpēc, lai viņš to darītu. par darba rezultātu ir jāatbild katram pašam. neprasmīgam autovadītājam ATŅEM TIESĪBAS vadīt automobili un apdraudēt citus. NEPRASMĪGAM politiķim vai parlamentārietim jādara tas pats - ir JĀATŅEM TIESĪBAS darīt savu darbu, ja tas ir nekvalitatīvs vai kaitē sabiedrībai. politiķus, deputātus aizsargā tas, ka likumu normās nav iestrādāta PILNĪGI NEKĀDA ATBILDĪBA. paskatieties video materiālus, kā deputāti uzvedas sēžu laikā, baisi paliek. tie ir cilvēku, kuru rokās ir 2 miljonu cilvēku dzīves, bet viņi SPĒLĒ POKERU, EATRODAS ZĀLĒ vai dara citas spriganas lietas. turklāt - BEZ ATTIECĪGAS IZGLĪTĪBAS nedrīkstētu būt neviens valdības vadītājs, neviens deputāts. sabedrībai ir JĀPANĀK, LAI TIKTU RADĪTA LIKUMU PAKETE, KAS PAREDZ DEPUTĀTU,VALDĪBAS PĀRSTĀVJU UN POLITIĶU ATBILDĪBU!!! atbildību ar PERSONĪGO MANTU, ar amatu. par slikti paveiktiem darbiem - viņiem JĀLIEK ATSTĀT sava amata vieta, kā tas notiek visā pasaulē ebkurā profesijā. ja neproti, EJ UN MĀCIES. kad proti, startē atkal. SABIEDRĪBA NEATRISINĀS VALDĪBAS UN POLITIĶU problēmas izglītībā vai morālē, ja šie PIEAUGUŠIE CILVĒKI paši neapzināsies to trūkumu un nevēlēsies pilnveidoties. pilnīgi tukšas runas GREZBEI. ko dara ar cilvēku, kurš savaino tos, kas līdzās? iedomājieties - LU izmet no universitātes BEZ PROBLĒMĀM miermīlīgu, slimu cilvēku tāpēc, ka viņš smird, jo dzīvo antisociālā vidē, nabadzībā. bet neviens NEVAR uzmest veselus, pieskaitāmus cilvēkus no valdības mājas pat tad, ja tie ne vien nepilda savus pienākumus, bet dara kaitnieciskas lietas pret sabiedrību. absolūts murgs kaut kāds sanāk. ir jāmaina sistēma, darba likumi, vēlēšanu likums. tikai LIKUMI, KAS PRASĪS ATBILDĪBU, piespiedīs strādāt valdību un deputātus godīgi. jā, un maksāt algas, ATBILSTOŠI PADARĪTĀ DARBA REZULTĀTIEM.ja šie cilvēki saņemtu par slikti padarīto darbu mazākas algas, viņi BŪTU SPIESTI ATRASTIES TUVĀK postā iedzītajai tautai - līdz ar to REDZĒT UN BŪT LIETAS KURSĀ par to, kā dzīvo cilvēki. tagad viņi to vienkārši NEREDZ, NEZINA, NEAPTVER. tāpēc NEAPTVER ARĪ TO, KA SLIKTI DARA SAVU DARBU, NEREDZ SAVA DARBA RŪGTOS AUGĻUS. 

Kārlis    07:52  |  03.12.2009.

nedomāju, ka ar pūļa bļaušanu, motociklu rēkoņu un citiem naivumiem var ko mainīt. Tie tādi tautas dusmu tvaika nolaišanas pasākumi. Iespējams, ietverti vienošanās plānā ar SVF. Neteikšu, ka par 100% Grende man simpatizē, bet raidījumā visu laiku gribēju viņai atbalstu izteikt. Par konstruktīviem priekšlikumiem. Esam civilizēta sabiedrība. Domburs visu laiku vieglu pasmīnēja par viņas teikto.Lai Dievs stāv klāt Latvijai, ja pie teikšanas tiktu tādi kā Dainis vai Frīdis. Kliegt, bļaut un protestēt jau nav māka, bet kā reāli ko mainīt, to jau arī viņi neprot pateikt. Sirsnīgi naivais apgalvojums KAUT KAS IR JĀDARA labi raksturo vidējo sabiedrības valstisko atbildību- tādi patīkami ezīši miglā ar patriotisku ziemas miedziņu acīs. 

;;;;;>>>Kārlim    09:14  |  03.12.2009.

Nu tad priekš kam mums vajag to parlamentu un ministrus. man jau liekas, ka te ir tā sāls, ka mēs nedaram godprātīgi katrs savu darbu. ja mans darbs ir rakt un to es veicu godprātīgi ,tad man ir tiesības prasīt savam ievēlētajam pārstāvim , lai tas arī tikpat godīgi to pilda un domā kā man to rakšanas procesu padarītu vienkāršāku. utt., jo beigās algu maksāju es. Un ja negrib, strādāt manā labā , tad naturāli ar lāpstu pa muguru, bet nevis pats esi vainīgs, ka ievēleji mani un + kur ir tavi priekšlikumi, savādāk - turi muti. Un tādam Dainim vai Frīdim ir tiesības bļaut pret to, ka viņu apčakarē. 

Lana    09:14  |  03.12.2009.

Diez ko tad Kārlis pats var gudru ieteikt ,iespējams ,ka viņš un Žanetes kundze var sēdēt un mierīgi runāt un runāt,bet tautai nav laika sēdēt un gaidīt neauglīgu sarunu rezultātus ...Nesaprotu kāpēc 90.gados varējām visi iziet ielās,un visi bijām vienoti,kas šobrīd notiek ,ka visi tikai gudri katrā stūrī klusi pie sevis burkšķ...Žanetes kundze,tāpat kā valdība, to nevar saprast ,kā ir kad bērni jālaiž skolā ,kad ģimenē ir viens pelnītājs ,kad pa nakti mosties un domā ,kā samaksāt rēķinus...un ''gudrie'' valsts vīri un sievas tik sēdēs un runās...Domāju ka šoreiz rīkojot protestu gājienus jābūt vienotiem gan policijai ,gan alfām un omegām nevis iet pret tautu ,bet kopā ar tautu tikai ,vai arī policijas darbinieki ir apmierināti ar dzīves apstākļiem Latvijā? 

Elina    09:28  |  03.12.2009.

Līvānieši rullē! "Tautas pārstāvi" Razumejevu Saeimā un par Valsts Prezidentu! 

Kristīne    09:45  |  03.12.2009.

Līvānietis ļoti labi atspoguļo mūsu tautas intelekta līmeni... Un ko tāda tauta ir spējīga ievēlēt Saeimā!? 

vārna    10:24  |  03.12.2009.

Noskatījos raidījumu, palasīju komentārus, kas tieši to arī parāda - nu nav tā latvju tautele nobriedusi demokrātijai, nav! Jo latviešiem izsenis tā bijis - kur 2 latvieši, tur 3 partijas. Nevar un nevar vienoties, ja KĀDS nevada. Un tā nu agri vai vēlu nonākam atpakaļ pie stingrās rokas... Un nav svarīgi, vai tie vācu krustneši un baroni, vai zviedru karaļi, vai poļu pani, vai krievu cari, vai pašmāju "ulmanīši"... Šobrīd situācija ir tik atpazīstama no 20.gs. 30.-40. gadiem............ Un īstenie jau laužās uz priekšu..... Tā kā Lauras cienītajam FISKĀLIM tāpat neko diža karjera nespīd. 

Juris D.    10:53  |  03.12.2009.

Pēc šī raidījuma ir viens secinājums, ka Latvijā ārkārtīgi trūkst filosofi! Tieši šīs profesijas pārstāvji tver pasauli vissplašākā kontekstā, un tieši viņiem jābūt valstvīriem, kas vada un veido politiku Latvijā. Jo ne tikai politika ietekmē un veido cilvēku un sabiedrību, arī cilvēki - indivīdi veido politiku! Pirmais par ko vajadzētu runāt ir nevis mērķi - nākotnē uz kurieni mums iet un ko sasniegt, bet gan uz kā balstīties, fundaments uz kā celt. Aizbraucot uz Ņujorku, mēs sajūsminamies par grandiozajiem debeskrāpjiem, par iespaidīgajiem skatiem, no šo celtņu skatu laukumiem, mēs vērojam un apbrīnojam ēku varenību un ārkātīgo daudzveidību, kāda rosās kādā no lielajiem namiem, cik daudz cilvēku tur strādā! Bet mēs nepadomājam par vienu, uz kā tāda masīva būve tiek celta! Un tā ir celta uz klints! Manhetena atrodas uz klints! Lūk, mums nav jāskatās nākotnē, jo par to neviens neko nevar pateikt, mums jāskatās tā sadrupusī klints uz kā pastāv mūsu valsts, kāpēc tik lielas ciešanas nāk pār mūsu tautu. Mums ir jāraugās pagātnē, jo tieši tur var meklēt atbildi. Un reizē jautāt! Kāpēc gan neviens neiestājas par Latvijas vēstures pasniešanu skolās kā atsevišķu priekšmetu? Tas ir tik ārkārtīgi svarīgs un fundamentāli eksistenciāls priekšmets. Mēs nevaram savu identitāti atrast nākotnē! Tā ir jāmeklē vienīgi un tikai pagātnē. Bet tieši tas instruments, ar ko varētu veidot identitāti, sava - Es - kā latvieša, vai arī citu tautību iedzīvotāja, kurš dzīvo un dzīvos visu mūžu Latvijā - izkopšanā netiek izvirzīts kā prioritārs! Matemātiku var apgūt Vācijā, Fiziku var mācīties francija un zimēšanu - Itālijā, bet Latvijas vēsturi nekur citur nevarēs apgūt!!! Saka, ka neizglītotu tautu ir vieglāk vadīt, tie ir maldi un banāls teiciens, jo tieši izglītība un kultūra ir tas tilts kas palīdz veidot attiecības ar citiem cilvēkiem, jo augstāka kultūra cilvēkam, jo vieglāk ar viņu atrast kopēju valodu. Tieši tāpēc politika un valts pašpārvalde nevar balstīties tikai uz ekonomiku un naudau. Ja mēs uz Eiropas Savienību raugāmies tikai kā uz lielu ekonomisku mašīnu, kur tikai projekti un nauda figurē, tad mēs dzīvojam pagrabstāvā! Gluži otrādi. Mums trūkst nevis nauda, bet gan cieņa vienam pret otru. Mums trūkst nevis nauda, bet kultūra un takta izjūta vienam pret otru. Mums trūkst nevis nauda, bet žēlsirdība vienam pret otru. Jo vecie cilvēki nav vienkārši veci cilvēki kas slogu rada, bet gan mūs vecāki un vecmammas un vectēvi. Skolēni skolās tie nav vienkārši atskaites punkts, naudas lielumam, bet gan mūsu bērni, mūsu asins, kuru dēļ varētu celties un mirt. Mums trūkst nevis nauda, bet gan ticības Dievam. Mēs aizmirstam, ka 50 garus okupācijas gadus valdīja ateisms, kas par vārda "Dievs" izrunāšanu indivīdu noķengāja un izveda uz Sibīriju. Un cik daudz cilvēki Tautas frontes laikā ar patiesu dievbijību izrunāja vārdu "Dievs". Mums trūkst nevis nauda, bet gan tas, ka aizmirstam, ka ne jau nauda mūs uztur, bet gan pats Dievs. Man, kā ticīgam katolim, sirds sāp, ka izglītības sistēmā, tik nevērīgi izturās pret kristīgo mantojumu un bērnu audzināšanu kristīgā garā. Ticība Dievam nekrīt no gaisa, to tāpat kā valodu, kā tēvzemes mīlestību no mazām dienām iepazīst un iemīl. Mums trūkst nevis nauda, bet gan lūgšana Dievam, jo mēs tik mazs lūdzamies. Pilnīgi pareizs ir tas teiciens, ka viens nav karotājs, un tomēr tas nav pilnīgs, jo mākslu nerada pūlis, to dara indivīds, un politikā vissīstākais mākslinieks ir filosofs. 

Jānis  janisbr2@inbox.lv  11:01  |  03.12.2009.

Lai objektīvāk saprastu manis tālāk teikto, raksturošu savu patreizējo stāvokli. Dzīvoju laukos, tikko beidzies bezdarbnieka pabalsts,neesmu zemes īpašnieks. Jaunākais dēls jau vairāk par gadu nesaņem neko. Ne viņa vainas dēļ viņu atlaida no darba specialitātē. BET TĀ KĀ VIŅŠ NEBIJA NOSTRĀDĀJIS 1 GADU PĒC TEHNIKUMA BEIGŠANAS, TAD PĒC MŪSU VALSTS LIKUMIEM NESAŅĒMA NEKĀDU BEZDARBNIEKA PABALSTU.Te ir tas JAUTĀJUMS. kam ŠĀDĀ SITUĀCIJĀ IR JĀMAINA LIKUMI? MAN? Es varu aizbraukt tikai dēla vietā ,,pabruģēt Saeimu,,, jo viņš vēl līdz galam neizprot mūsu valsts ,,slīpēto,, politiku. Turklāt pagaidām turās pretim braukšanai uz ārzemēm, jo cik jūtu tam ,,traucē,, gan viņa sirdslieta medības un mīļotās meitenes darbs Rīgā... Vecākais dēls ,,kuļās,, pa Skotiju jau gadu. Zobus sakodis, cenšas bankai nomaksāt datora un auto kredītu. Īstenībā esam ļoti tuvu tam, lai dotos prom visa ģimene. Jā, jā arī sieva, kaut ir darbs, bet nav perspektīvu pensijas laikam. Ārzemēs vēl 5-10 gadi darba un tad varētu ,,nomierināties,,. Labi, par vakardienas raidījumu. Skaidrs, ka valstī ,,slimība,, ir ielaista un ir vajadzīgs ,,ķirurģisks grieziens,,. Ko tas ietver? Nu ne īsti to ko raidījumā teica Grende un te kāds komentāros. Tas ir ar ..papīru sniegšanu,,. Tas ir demokrātiski, bet acīmredzami par vāju. 13.janvāris pamainīja radikāli situāciju ,,bez papīriem,,. Kur es piekrītu Grendei, tas ir par šo sabiedrības grupu veidošanu. Es jau kopš 90-tajiem to savā prātā jau kā reālu darbību esmu izlolojis.Man ir vienkārši, es dzīvoju laukos un pazīstu daudzus cilvēkus un regulāri esmu interesējies, KAS NOTIEK MANĀ PAGASTĀ? Protams, tas viss ir izdarāms arī mazpilsētā vai Rīgā, ar citādākiem ,,spēles noteikumiem,, Tas gan nav tik vienkārši, kā Grende teica aizbrauks uzklausīt līvāniešus. Tagad, šajā situācijā, jā, citas iespējas nav. Bet ja būtu realizējies(nu nenosūtīja mani bezdarbnieku kantoris uz kvalitatīviem projektu rakstīšanas kursiem un pats līdz ar to nejutos drošs uzrunāt Nevalstiskās organizācijas) mans 90-to gadu plāns, tad tagad tiešām šī ,,kēdīte no apakšas,, jau strādātu un varētu darboties ar to ,,papīru,, sniegšanu.Tas ir nokavēts. Varu pieminēt, ka tas ir komplekss pasākums. Te ir ļoti daudz audzinošā darba, jo arī morāle mūsu ,,apakšas,, cilvēkiem ir zema, tāpat kā ,,augšām,,. Man ir dažādi piemēri ,,iz dzīves,, un kā tas beigu beigās atsaucas uz pašu ekonomiku. Nu lai saprastu, doma ir par cilvēku vēlmi GŪT ĪSLAICĪGU LABUMU u.t.t. Tā kā divas manas pēdējās izlasītās grāmatas ir par Jāni Čaksti un Somijas Neatkarības vēsturi, tad man kļūst daudz vieglāk par šiem jautājumiem spriest. ,,Odziņas,, pēc paraksturošu kā skatītājs no sava viedokļa vakardienas raidījuma dalībniekus. Students - diezgan argumēntēts(jo jurista zināšanas apakšā),līvānietis - ļoti labs(vienīgi TV tā vārdu cenzūra)ļoti daudzu protesta paudējs, aktieri - tiešām, kā paši teica mazliet apjukuši un bailīgi, jo strādā arī savu tiešo darbu, bet vairāk vai mazāk domā un argumentē šai sakarā,Krastiņš - mazliet ieturēts(tā jau omulīgs)šādā nepolitiķu sabiedrībā, Kaktiņš - spēja uzlikt situāciju analīzei punktiņu uz ,,i,,, bet vienā brīdī gan likās, kā ,,pamodies statistiķis,,Frīdis-argumentēja arī situāciju mazliet plašāk, bet skaidrs, ka bija cīnītājs vairāk par savējo interesēm, Grende - tā kā baidījās no plašākiem protestiem, bet no uzņēmēju viedokļa - demokrātiska pieeja visam. Vienīgi man jau sāk ļoti nepatikt, kad kāds saka .. Nu paši jau ievēlējāt,,. Tas neko neatrisina, jo cilvēkiem jau nav izvēles un nav realizējies arī ,,mans sabiedrības mobilizēšanas un audzināšanas plāns,,, kurš lielai daļai no šiem vēlētājiem ļautu vēlēšanās izvēlēties labāko (nu patreiz pēc ,,mazākā ļaunuma,, principa)variantu. 

Jānis  janisbr2@inbox.lv  11:25  |  03.12.2009.

Starp citu, nupat uzzinot, ka Kampējs atkal tiecas pēc Kumosa, mums vispār nav cerību. Mēs ar dēlu kļustam sprādzienbīstami. Dēls varbūt mazāk, bet es to izdarīsu ar uzviju. Jo ienākumi abiem kļust 0. Acīmredzot esam neorganizēta grupa, jo pirms budžeta neiesniedzām ,,papīru,, likumu(budžeta) mainīšanai.Tomēr absurds. Beļģijā šādā situācijā bezdarbnieki turpina saņemt 500 Eiro, mob.tālruni un bezmaksas sab transportu darba meklēšanai. 

;;;;;;>>kristīne    11:36  |  03.12.2009.

lūk es piekrītu daudziem, ka tas nav arguments - paši ievēlējāt, paskiet kaut vienu kurš ir solījis zagt, nestrādāt Valsts interesēs utt, vai lielajām partijām tās programmas ir tik sliktas tur ir sarakstītas stulbības? jautājums ir sekojošs es uzticējos, bet mani piečakarēja un tagad esmu pats vien vainīgs? Tāpat kā ar celtniekiem "treknajos" laikos, ja tu esi uzticējis uzbūvēt māju, tad lūdzu to arī kvalitatīvi izdari, bet nē jāskatās visu laiku uz pirkstiem, vai beigās vispār tā māja stāvēs kaut gadu, a tie tik smējās ah ku labi vēlvienu "lohu" nocopējām, kurš nesaprot no celtniecības un tā bija tava vaina. Nu nevaram visi būt celtnieki. es jau teicu, katram savs darbs ir jādara ko prot. Atkal atgriežamies pie morāles:))) es jau iepriekš rakstīju, ko domāju ar to morāli. un nav ko apvainot cilvēkus un izteikties nievājoši par tautu, svadāk sāksies te delfu komentēšanas "kultūra". 

anna    11:51  |  03.12.2009.

Ak, normālai sabiedrībai vajag sēsties pie sarunu galda! ha :D Tad kāpēc Francijā, kā kaut kas nepatīk- tā streiks!!! Un pa nedēļām, un pa riktīgo, kamēr nav panākts vēlamais efekts!! Tad viņi Latvijā redzētu- nodokļus!! No kā mēs raustāmies, ak mums vajag diplomātiski, sarunājoties... Tāpēc jau mums čurā uz galvām!!! TIE, KAS MAKSĀ- TIE ARĪ PASŪTA MŪZIKU!!! UN MAKSĀ- NODOKĻU MAKSĀTĀJI, MĒS VISI- TAUTA MAKSĀ!!! 100 gudrie un pārējie ielikteņi tikai NAUDU patērē!!! Kapish Žanete :D 

Konstantins  lūdzu vārdu.  11:55  |  03.12.2009.

до тех пор, пока МЫ разделены и НАС(русскоговорящих) считают здесь лишними, ни как не изменится электорат для выбора новой власти!!! признайтесь честно себе(латыши), ВЫ так сильно верите, пропоганде, что МЫ( русскоговорящие) враги? И ВЫ очень боитесь Москвы? ВАС запугали!!! При этом ВЫ смело и нагло считаете, что с МЫ(русскоговорящие)обязанны платить налоги, а голосовать не должны!!! P.S. я довольно хорошо говорю по латышски, и прекрасно понимаю и смотрю новости на латышском, но писать по латышски не умею, но Я считаю, что это не повод чтоб таких как я не слышать. в конце-концов я исправный налогоплатильщик, пока еще. 

Māris    01:18  |  04.12.2009.

Cienījamie, nevar izrēķināt uzdevumu, ja nav pareizie izejas dati. Par partijām. Latvijā partiju nav. Tās, kas saucās par partijām, ir interešu grupas, kas saistītas ar noteiktām personībām, viņu naudu un jebkurā veidā iegūtu naudu. Ar ko atškiras Latvijas partijas - ne ar ko. Tās visas atbalsta sev vajadzīgo cilvēku un naudas devēju intereses un tikai. Partijas nevar dalīties pēc nacionālā principa un būt atkarīgas no viena vai dažiem līderiem. Tā kā JL, ja nav Repše, nav partijas. bet tas ir smieklīgi, kur tad paliek vienojošā ideja? Vēl - Latvijā darba ņēmēju un trūcīgo pietiek, a kur tad ir viņu intereses aizstāvošās kreisās partijas, sociāldemokrāti? Kāpēc it kā kreisi orientētas "partijas" ir tikai krievvalodīgajiem, par ko lai balso trūcīgais latviski runājošais vēlētājs? Par Šķēli, Šleseru, Repši,Brigmani- nu nē, atvainojiet. Raidījumā studentu pārstāvis sāka teikt, ka partijas interesē tikai nauda, bet viņam neizdevās pabeigt. Par dialogu - nu atvainojiet, ar noziedziniekiem es nerunāšu, ja runāšu, tad tikai kā prokurors. Varas vīrus piespiest strādāt var tikai atbildība likuma priekšā un bailes no tautas dusmām, nekas cits. Sudraba jau cik reizes iesniedza prokuratūrā materiālus par atklātajiem pārkāpumiem. rezultātā nulle. Deputāti- lieka naudas tērēšana. Mums tak ir koalīcijas padome, kas visu izlemj, viņus konsultē Mākoņtēvs, Hūte, Lisijs un Blohs. Tā ka balsošanas mašīna, kas rīkojas pēc īkšķa virziena, nav vajadzīga. Valdība -kad sastādīja Repšes valdību, sarunas notika ne tik daudz starp partijām kā viņu finansētājiem. Tie arī noteica, kas sēž valdībā. Kā interesēs viņi strādā, spriediet paši, televīzijā jau mēs redzam tikai cirka izrādi. Parex, divi K kungi, Godmanis - mums nav zināmas šo personu patiesās attiecības kopš 1990.gada, no dažām grāmatām šo un to var izsecināt. Domāju, ka Godmanis viņiem "parādiņu" atstrādā. Faktiski, glābjot divu K kungu dzīvības no Krievijas bandītu lodēm, tika upurēta Latvijas valsts. Ja no tik mazas ekonomikas, kā Latvija, tik īsā laikā izņem laukā 1 miljardu latu, sekas ir loģiski redzamas. Divu K kungu un aiz viņiem stāvošo kriminālo aprindu un drošības orgānu darbinieku faktiskā loma Latvijas valstiskuma atjaunošanā, lata ieviešanā un ekonomikā varbūt atklāsies pēc gadiem 150, kad mūs būs tārpiņi apēduši 

Vairis Dambis  dvairis@inbox.lv  07:38  |  04.12.2009.

Protesti ir juridiski nesagatavoti.Vai tiešām motociklistu vidū neatradās jurists kurš varētu sagatavot dokumentus par valdības pretlikumīgajiem lēmumiem,jo atkārtojas 2001.gada oktobris.Ir jāzin ka ikgadējo transportlīdzekļu nodevu ieskaita valsts ceļu fondā,tā paredzēta valsts autoceļu uzturēšanai,bet 30% no tās saņem pašvaldību autoceļu fonds.2001.gada oktobrī pieņēma lēmumu par 50% palielināt transportlīdzekļu nodevu,jo pēc 2000.gada sarežģītās ziemas autoceļiem,to uzturēšanai pietrūka apmēram 80 milj.latu.Arī tajā laikā bija līdzīgi protesti pret šo likumprojektu,un valdība pieņēma priekšlikumu :laika periodā kad netiek izmantots transportlīdzeklis ( piemēram:daudzi pensionāri to izmanto tikai vasaras periodā ),nodot trasportlīdzekļa valsts nummura zīmes CSDD un par šo laika periodu viņiem nav jāmaksā transportlīdzekļa valsts nodeva,jo tas nodoklis,nodeva ir samaksa par pakalpojumu,šinī gadījumā par ceļu uzturēšanu un to nedrīkst likt valsts budžetā izlietojot kā iegribas,piemēram Parex bankas afērām vai arī tādām muļķībām,kā uz motociklistu protestu iznākošais MINISTRS apgalvoja ka šī naudiņa būšot protesta dalībnieku pensijām,pēc kā visi gardi smējās. 

Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: