Šleseram ir kautkaads graujošs kompromats , jautaajums tikai pret ko , ja eksprezidente viņu nomazgaaja baltu un viņš veel joprojaam ir ministrs tad tur kautkam ir jaabuut...
Zigfrīd, vai tu esi aizdomājies, kādēļ puikam tik ļoti labi saskan ar krieviem?
ja ainars ir latgalē sataisījis kādu ceļu (un ne jau par savu naudu), tas nenozīmē ka viņš ir baigi labais džeks. jau cik gadus maksājam ceļa nodokli, laužam mašīnas, bet viņš joprojām ir iekundējies tur kā savā biznesā!!!! pilnīgs apsurds, ka bandītam ļauj turpināt tādā pat garā un neviens neko nesaka, visi ir apmierināti. Kā jābūvē kāda taciņa, tad uzreiz miljons!!! apsurdākais ministrs, kāds vien ir bijis LV vēsturē. Ja 100 deputāti pieļauj tādu satiksmes ministra rīcību, tad tur augšā kautkas nav kārtībā.
Man tas viss atgādina to,kā treneri bieži vien izsakās par hokejistiem pēc zaudētas spēles.Spēle bija laba,visi cīnijās godam,darīja ko varēja tikai vienīgi pietrūka veiksmes.Vienu,divas reizes to var klausīties,ja pie tā nepierod,tad vēl ir cerības kaut ko mainīt.
Nu ja, padzīs Šleseru, un LV iestāsies visaptveroša laime un labklājība ) Jāsagrauj sistēma!
Lai augsti godājamais Šlesera kungs nolaižas no debesīm uz zemes!Lai nesmīdina pasta darbiniekus raidījuma laikā!Kur viņš ņem,ka vidējā pastnieka alga ir 280 Ls??Droši vien viņam mazākas summas vispār neeksistē!Pastā nevajadzēja izņemt preces no tirdzniecības,ko lauku cilvēki tik ļoti bija iecienījuši,kur varējām paņemt lielus ieņēmumus!Reģioni iegādājās preces!Nodaļās tirgojām!Sortiments bija liels un nodaļas bija rentablas!Izņēma preces un viss sāka brukt!Un vajadzētu padomāt par tiem pakalpojumiem,ko pastnieks sniedz piegādes iecirkņos vispār bez samaksas,kur varētu ieņemt papildus naudu. Ar laiku ja nepalielinās algas nebūs,kas strādā!Braucot pa lauku ceļiem zobus var izdauzīt!!!Lai Šlesers atbrauc uz Alūksnes rajonu un izbraukā kādu pasta maršrutu!Latvija nebeidzās tikai aiz Siguldas!
Janko, galvenais nesēdēt rokas klēpī salikušiem un žēloties tikai ) Balsot jāiet visiem )
mazas pasta nodalas vajadzetu likvidet,ja diena tikai operators pienem vienu maksajumu no ka tad lai uztur to nodalu,protams ka uztur lielas nodalas un kur tad te var but runa par pelnu.
Jelgava-Eleja tika solīts salabot 2008 gadā ! bet tad atnāca šlesers........... tagat jāgaida 2013 g. kad iebrauktās vēžas pielijušas.............. un kad ūdens vēžās sasalst ............ ja jūs zinātu kā es baidos par savējiem , kuri pa šo ceļu brauc uz darbu , uz mājam ! jūrmalgeitā visi pa tv dzirdēja ko veido šlesers , bet viņu attaisnoja !!! un viņš vel ir ministrs ! ĻOTI NEPATĪKAMS CILVĒKS !!! SKUMJI !!!
Par tiem ceļiem nezinu kā tur ir pa to 10 tiesu kas iet politiķu kabatās, kaut gan pieļauju ka tā tiek maksāta. Bet par pašiem ceļu būvniekiem kapēc ir tādas izmaksas un kvalitātes nav nekādas. Piemēram pievedīšu ceļa posmu Vecumnieki-Nereta. īsti nepateikšu kurā gadā tur uzlēja asfaltu bet zinu noteikti ka nākošajā pavasarī tas ceļs bija jau nebraucams un stāvoklis bija vēl sliktāks nekā pirms tam bija zemesceļš. Īsti precīzi nezinu skaitļus, bet manuprāt bija šim ceļa posmam atvēlēti 8 milj., Ls tā firma, konkrētāk tās priekšnieks, lai iebāztu naudu kabātā ja nemaldos tie bija veseli 4 milj Ls iepirka nemazgātas šķembas un uz viņa salēja laikam bitumenu nezinu īsti kā tas materiāls saucās un protams bitumens nesalīp kopā ar nemazgātām šķembām kā rezultātā izbrauc pārkrauta smagā mašina un uz ceļa paliek divas izbrauktas sliedes. ceļs katru pavasari ir kritiski sliktā stāvoklī. pagājušajās vasarā kritiskāko posmu vietā uzlēja jaunu asfaltu daudz kvalitatīvāku un šogad tiks pārbūvēts pilnīgi viss posms, ko veiks "Tukuma ceļi". Tur jau rodās tās izmaksas ka 2 reiz jāizbūvē viens un tas pats ceļš. Pie tam vēl 'tie resursi , kas tika tērēti lai lāpītu tās bedres kas radušās uc ceļas kādus gadus 3-4 sākot no pavasara līdz rudenim un tā katru gadu. Atvainojos par gramatiskajām kļudām Ar cieņu Ruslans smirnovs
Gudri runājat kungi - bet kāpēc līdz pat šai dienai latvijas ceļu būvētāji nevar normāli caurumus aizlāpit ? Labi - ar labu asfaltu, bez tramplīna , hermetizētām malām utt.
skatoties beidzamo raidiijumu Kas Noteik Latvijā esmu beidzot naacis pie sleedziena,ka Šlesers ir Adulienas paliigskolas absolvents, no taada liimenja skolniekiem gruuti ko uzjautaat Jānim Domburam, neko dariit.
Visu sapratu. Latvijas autoceļu sliktajā stāvoklī vainojams Einārs Repše, kas likvidēja ceļu fondu. :D Kaut kas traks. Runājoša tējkanna vada ministriju! Ne ministrs, bet īsta klabertaša. Tomēr man šķiet, ka Šlesers satiksmes ministra amatā ir tikpat nemirstīgs kā Naglis valsts galvenā privatizatora amatā. Ak vai...
Noskatījos šīvakara raidījumu, citstarp par Šlesera kunga teikto, ka netiks pasta nodaļas likvidētas laukos. Manuprāt tie ir meli, gribu pajautāt, kas tad likvidēja pasta nodaļu LV5023, Straujupi? Ja līdz šim man bij jāmēro līdz tai 6+6= 12 km, tad tagad līdz vienīgajai pasta nodaļai Jumpravā ir 12,5+12,5= 25 km.Tas nozīmē- praktiski pasta pakalpojumu, izņemot pastnieka atvesto avīzi, izmantot nevaru.
Baigi nosmējos par Dombura frāzi, ka iedzīvotājam Bauskā pofig, cik % un kam dala MK noteikumi :)
Lai nesmīdina pasta darbiniekus raidījuma laikā!Kur viņš ņem,ka vidējā pastnieka alga ir 280 Ls. ------------------------Da ne jau pastnieka, bet pasta DARBINIEKA! Ieskaitot pašu vislielo priekšnieku.
Skaidrs ka pasts ir lemts izzagšanai. Sniedzot bankas pakalpojumus pēkšņi nodaļas paliks rentablas? Wow! Bankas pakalpojumus jau sniedz pasts tagad (PNC). Kāpēc jādalās peļņā? Jeb ja tagad peļņas tad kāpēc turēt - maksāt algas vadošiem darbiniekiem kas to vada, valdes loceklim kas to pārrauga? Izmest ārā esošos birokrātus un pieņemt vadītājus, kas nodrošinās peļņu un nebūs jādalās ar kaut kādiem Mono. Bet kā tad tā ... kas tad ministra draugiem nodrošinās privātā binesa peļņu. Narvesen saņēmis jau divus pīrāga gabaliņus, PlussPunkts ar vienu. Atklāta rīcība pret sabiedrības interesēm. Kāpēc jāmaksā nodokļus, ja par šo naudu ministrs taisa saviem draugiem peļņu? Labāk laikus ekonomēt naudu, ja nu jums piederēs uzņēmums kas līdz tuvākai pasta nodaļai dabūs 20km braukt pēc vēstules. Žēl ka JL nebija sagatavojies un nav JL pasta speciālists aprocē, ko kā trumpi izvilkt, kad izsaimniekotāji nes demagoģiju.
Mīļie komentētāji! Pievērsiet uzmanību vēl vienam interesantam faktam, VAS "Latvijas valsts ceļi" T. Straumes paziņojumam, kas izskanēja apmēram šādi: vajagot ieguldīto naudu vērtēt nevis km, bet piem., asfaltēto ceļus kv.m ,tāpat šķembas, u.t.t.....(?) Interesanti gan! Zināms, ka ceļi Latvijā ir 1.kateg., 2., u.c. Tātad zemasfalta pamatojuma "pīrāgu" biezums ir atšķirīgs!Tāpēc drīzāk gan bija jāpasaka, cik tad tomēr ir no jauna izbūvētu 1.kateg., 2.kateg. u.t.t. ceļu km! Nu nevajag muļķot cilvēkus bet runāt skaidru valodu! Ministram nav jāatkāpjas, bet gan steidzīgī jābēg un turklāt skriešus no Satiksmes ministra amata un vēl pa ceļam neatjaunojot deputāta mandātu!
Straume:Valsts kontrolei taisnība, mēs tam gluži nepiekrītam 21.04.2008. „Latvijas Valsts ceļu” vadītājs – par ceļu būves cenām, kvalitāti un plāniem
Vai „Latvijas Pastu” glābs izpārdošana un Pasta banka? 15.04.2008. Izsola nesenās pasta nodaļas un gatavojas konkurencei banku tirgū
Kādēļ Latvijas autoceļi ir dārgākie Baltijā? 13.04.2008. Ģeologiem un ar būvniecību saistītiem cilvēkiem atšķirīgs dārdzības skaidrojums
Vai Satiksmes ministrs saimnieko politiskajā tirgū? 10.04.2008. Darījums: ceļu salabošana pret iestāšanos partijā
Vai darbinieku atlaišana glābs Latvijas Pastu? 10.04.2008. Satiksmes ministrs plāno ieekonomēt 1,5 miljonus latu, samazinot štatus
Dalibnieki