Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 29.04.2024.
 
Latvijas politiķim Aināram Šleseram (LPP/LC), kuru pamatoti var uzskatīt par savdabīgu ministru – rekordistu, jo viņam jau trīs reizes nācies atstāt darbu valdībās pret paša gribu un demisionēt pēc premjeru ierosmes (V.Krištopana valdība 1999.g., E.Repšes valdība 2004.g., A.Kalvīša valdība 2006.g.), šo ceturtdien Saeimas plenārsēdē tiks pievērsta īpaša uzmanība. Saeimas prezidijs ceturtdienas, 10.aprīļa, darba kārtībā iekļāvis lēmumprojektu par neuzticības izteikšanu satiksmes ministram A.Šleseram.
1-20 ; 21-40 ; 41-60 ; 61-68 ;
Jānis    14:01  |  09.04.2008.

pāris jautājumu par ceļiem. 1.Kāpēc Latvijā vēl aizvien ir ATSTĀTS liels svara ierobežojums uz smagā transporta asīm, tas ir viens no iemesliem sliktā ceļa stāvoklim 2.Kāpēc kapitāli pārbūvēt kaut cik normālos ceļus (Rīga- sēnīte),bet pārējos vispār neievēro(varbūt tāpēc, ka šeit paliek lielāks sausais atbirums) 3.agrāk uz lauku ceļiem bēra smiltis ko jauca greideri kopā ar asfaltu un izveidoja šādi cieto segumu (kas kalpo vēl arvien 20-30 gadus)To varēja darīt katra pašvaldība - lēti, bet būtu ceļi, un var piesaistīt ari Eiropas naudu.4.kāpēc ciematos neierīko gājēju celiņus un iekšējo paralēlo ceļu, maģistrālei atstājot 90km/st(pat projektos to nav) 

pūce    14:08  |  09.04.2008.

Es kaut kā nemaz tos argumentus neesmu dzirdējusi. 

Jānis    14:12  |  09.04.2008.

vai nebūtu laiks uz ceļiem ar četrām un un vairākām joslām (Rīga Jūrmala, Rīga - Sigulda)ieviest ātruma ierobežojumus uz katras joslas- pirmā līdz 90km/st,otrā-110km/st trešā-130km/st. Tas iemācītu braukt pa joslām un ne mētāties 

alias    14:32  |  09.04.2008.

Latvijā ir sliktākie ceļi Eiropas Savienībā un zemākā braukšanas kultūra Eiropas Savienībā. Kāpēc gadiem ilgi netiek normāli būvēti un remontēti ceļi un kāpēc vēl joprojām (nu jau laikam kādus 7 gadus) Latvijā netiek ieviesti fotoradari!? Vēl piecus gadus atpakaļ Polija bija zem Latvijas līmeņa gan ar ceļiem, gan satiksmes kultūru. Nu vairs nav! Eiropas finansējums tiek reāli likts lietā un viss notiek - ceļi būvējas un fotoradaru tīkls noklāj visu Poliju. Šlesers jau ilgi ir Satiksmes ministrs, bet uz labo pusi nemainās nekas. Arī šodien kungs uzņemsies politisko atbildību, taisnosies un pie sevis funktierēs nākamo shēmu savu un savu biedru kapitāla palielināšanai. Un jēgas no tā nebūs nekādas. 

zwy    14:35  |  09.04.2008.

Tās kokvedēju firmas kas ar saviem smagajiem auto sabojāja ceļus , lai arī tagad sataisa, Jūrmala, bagātnieku pilsēta, ar iebraukšanas maksu, bet ielas drausmīgas, katrs bagātais lai ziedo vai arī sataisa ielu ,kur dzīvo, tā tas ir daudzās valstīs, pirmkārt pašam nebūs kauns un būs nauda arī pārējām ielām. Lembergs-oligarhs, bet visus ceļus būvē par citu līdzekļiem.Ja būtu kādus savus miljonus uzdāvinājis ceļiem,par viņu varētu balsot,bet sarausis miljonus(kas tikpat labi varēja būt valsts kasē, 90jos gados tas viss bija tautas tātad arī mans un tavs- par to vien jau vainīgs) un uzbūvējis ceļu tikai uz savu daču. katra pašvaldība varēja noorganizēt savu "Ceļu daļu"un izlīdzināt pāris līkumus pāris bedres, būtu darbs nebrauktu uz Iriju būtu finansējums arī Eiropas nauda nepazustu,un būtu ceļi TAS VISS BŪTU JĀDOMĀ ŠLESERAM, BET TAM JAU INTERESĒ TIKAI SAVA KABATA 

Viesulis    15:11  |  09.04.2008.

Šlesers alias Buldozers alias Atslēdznieks alias Raķete alias Atombumba ir mūsu politiskās un sadzīviskās sabiedrības (a)morāles un (ne)ētikas spogulis. Jebkurā civilizētā un demokrātiskā valstī savus vēlētājus cienošs politiķis bez ierunām atkāptos no amata pat par 1/10 daļu pārkāpumu un nolaidības, ko šis politiķis ir "savārījis" šeit. Tomēr šeit - Latvijā,- kur korupcija un čomisms zeļ un plaukst, tie tak ir tādi sīkumi... Ja paskatās, ko tad šis ģeniālais cilvēks ir sastrādājis savas kompetences jomā, parādās interesantas lietas: 1.Ceļu konkurosos piedalās ierobežots vietējo firmu skaits, kas ir uzskrūvējušas cenas līdz vājprātam, sadārdzinot esošo projektu izmaksas un samazinot realizējamo projektu skaitu. Satiksmes ministru šī situācija acīmredzami apmierina, ja jau viņš lepni var svešu naudu uzdod par savējo, izstādot gar ceļa malām plakātus ar savu feisu! Pa visu šo laiku nav dzirdēts, ka viņš par varītēm censtos runāt ar ārvalstu ceļu būvētājiem, lai viņi nāktu iekšā Latvijā un saasinātu konkurenci, samazinot cenas. Kurš ir vainīgs pie šīs situācijas? Laikam gan Eiropas Savienība... Arī pie tā, ka Rīgā tiek būvēts Eiropā dārgākais tilts un uz Rīgas dzelzceļa tilta tiek liktas "zelta" spuldzītes ar "platīna" apdari. 2.Latvijas Pasts ir faktiski veiksmīgi novests līdz bankrotam, t.sk., parūpējoties par savasm mantas izšķērdēšanu, lai gan par šīs organizācijas nedienām bija skaidrs jau izrādās vismaz pusotru gadu atpakaļ, bet neviens no Satiksmes ministrijas uz to nereaģēja - arī ministram tas bija vienalga...Ak, nē - viņam nebija vienalga aizstāvēt pastu par to, ka īpašums Stacijas laukumā nav atdots par pārāk zemu cenu...Visā visumā no vainīgā - pasta vadītāja ir atbrīvojušies... 3.Rīgas lidosta tiek daudzināta un būvēta kā Baltijas jūras reģiona naba, ceļot pasakas un gaismas pilis, bet ak vai, nekrietnā Konkurences padome piesien lietu par konkurences trūkumu...Lūk arī vainīgais šajā jomā. Tikai varbūt būtu lietderīgi ministram paskatīties ar cik desmitiem vai simtiem miljoniem eiro Latvijai draud viņa jauno noteikumu izgudrošana, ja Eiropas Komisija vienreiz atzīs, ka lidostā tiek pārkāpti konkurences nosacījumi... 4.Digitālā TV - šeit jau visi vainīgie tagad sasēdināti ap galdu...tikai "nezināmu iemeslu" dēļ Satiksmes ministrija kavē procesu izvairoties no "cietušā" statusa. Visnotaļ interesanta pozīcija valsts iestādei, ņemot vērā, ka tika izšķērdēta valsts nauda... 5.Telekomunikācijas - interesanti, cik ES valstīs šogad ir plānots palielināt telekomunikāciju pakalpojumu cenas - faktiski tādu pakalpojumu, par kuru servisu cenām bija regulāri jākrīt? Tajā pat laikā ministram tas neinteresē - viņš ir aizrāvies ar savu starpnieka dotību izrādīšanu kārtojot lietas par valsts mantas (Lattelecom un LMT valsts daļu) atdošanu vai pārdalīšanu pārvaldītāja pienākumus uzticot viena no saviem ielikteņiem vadītajai organizācijai. Pat par sevi tas jau nekas nosodāms nebūtu, ja vien konkrētajā gadījumā tā bija vistīrākā pašdarbība par kuru jebkurā valdībā tiktu pieprasīts paskaidrojums un visticamāk sekotu "spēriens pa attiecīgu vietu" ārā no ēkas... Un tas vēl nav viss, ar ko ir "izcēlies" šis cilvēks, kuram vieta vairāk ir piemērota Centrālcietumā nevis ministra kabinetā. Tad nu mūsu 100 "gudrajām" galvām rīt ir iespēja pierādīt, cik garas ir viņu ēzeļu ausis un cik daudz "makaronus" uz tām var sakārt...Lai gan, ko tur vēl domāt - ne jau velti tauta no viņiem vēlas tikt vaļā. 

Ancis  programma@inbox.lv  17:24  |  09.04.2008.

Nevajag atlaist SLESERU,dzelzceļi jau ir gaddrīz likvidēti,pa šoseju braucot nevienai automašīnai visi četri riteņi vēl nav nokrituši un rezervs ritenis arī turas ļoti stabili ,pat ar dubļiem nav nosmērēts. Tiltiem abos galos nodziedāsim "Brauciet lēnām pār tiltu"un viss būs kārtībā.Pēc reģionālās reformas īstenošanas visos novados būs lidostas un lidosim ar personīgajām lidmašīnām.Kam tādas nebūs ,tas uz slotas.Bet Sleseru aiztikt,kā tas vispār iespējams ,kurš gan to uzdrošināsies. 

viess    17:39  |  09.04.2008.

butu interesanti dzirdet, ar ko celu apsaimniekotaji izskaidro faktu, ka daudz kur pirms 10 un 15 un vairak gadiem klats asfalts ir tiri laba stavokli, bet tas, kas klats pirms ap 5 un pat trim gadiem daudzviet jau ir pilnigas lupatas, kaut ari satiksme abas vietas ir vienlidz intensiva (runa ir ta ka vairak par pilsetam konkreti Rigu). Vai trukst kvalitates kontrole? Kapec Zviedrija bedres lapa ta, ka tik pec krasas var pateikt atskiribu, kur bijusi bedre, bet pie mums ir labi, ja masina neapmet kuleni, kur bedri kads skaitas lapijis. Normativu trukums, totala nevelesanas stradat? Keksisa ekonomika attistita vel labak ka padomju laikos? 

Maija    18:35  |  09.04.2008.

Dombura kungs! Lūdzu, lūdzu runājiet par ceļiem! Tie ir šusmīgā stāvoklī, sevišķi Jēkabpils rajonā. Piemēram, uz topošo Aknīstes novadu vispār nav neviena braucama ceļa, ir tikai grambas, bedres un ... mūsu bojātie nervi, lauztās mašīnas, liekie finansu izdevumi un dusmas, nenormālas dusmas uz cilvēkiem, kuri atbildīgi par šo valstij tik svarīgo jomu, ko sauc par ceļiem. Mēs jau lāga vairs nezinām, kā izskatās ceļu greiderējamās mašīnas, kur nu vēl tāda greznība kā asfalts...Tas jau tik pie Rīgas. 

Fely cita  felic@inbox.lv  18:35  |  09.04.2008.

Būtu labi, ja Šleseram kāds uzdāvinātu autoceļu karti - tādu ar visiem mazajiem ceļiem, jo citādi mani māc lielas aizdomas, ka viņš vienkārši NEZINA, ka bez šosejas Rīga - Jūrmala ir arī mazi lauku ceļi. Vai arī viņam nav ne jausmas, ka laukos dzīvo cilvēki. Vai arī viņš lauku cilvēkus neuzskata par cilvēkiem. Tas nav normāli, ja ārsts nevar atbraukt pie slimnieka, un tiešām NEVAR, jo tas nav ceļš, bet bezceļš. Un es negribu dzirdēt murgus par lidostām, maģistrālēm un citādas atgovorkas, es gribu zināt, kāpēc es savus 5-10 km nevaru normāli pabraukt - līdz darbam, veikalam, skolai, aptiekai. Un kad es to varēšu izdarīt? 

udo    18:44  |  09.04.2008.

Igauņiem gan sūdīgi viņiem nav Šlesers,toties ceļi labi. 

vadzis  vavi@btv.lv  18:52  |  09.04.2008.

Par Šleseru ir taisnība,vienīgi viņam ne silts ne auksts no visa iepriekš rakstītā. Valstī tomēr nepieciešama sistēma lai viens ministrs nevarētu darīt kas ienāk prātā nerēķinoties ar sekām.Vai Latvijas pasta padome ir patriekta ar kaunu no siles?Vai arī Padomes vadītājs paaugstināts amatā?Te pārliecinoši var redzēt daudzo padomju "nozīmi". 

pilsone    19:07  |  09.04.2008.

Kas mani atpestīs no šī baigā darboņa?! 

Laila    19:09  |  09.04.2008.

Šim raidījumam diezgan pasen jau pazems līmenis.Raidījumā par iespēju tautai atlaist saeimu visu laiku bija ampelēšanās,tika pārspriestas versijas ko valdošie pamet ,kā kaulu.Piemēram murgi par to ja tautai kaut kas nepatiks,tad skries un laidīs saeimu vaļā ,vai nav anekdote.Ja TV ekrānā politiķis melo un viņš to dara apzināti un viņš zin ka tauta to zin,bet izdarīt neko,var turpināt ņirgāties,tad ir brīdis kad šāda saeima ir jāatlaiž,bet Domburs mala kaut kādas muļķības.Raidījums par pašvaldībām bija tas ko vajag,tauta redzēja ārkārtīgi pārbijušos politiķus,kuri kā mazi bērni atrunājās.Ja Šleseram trīcēs rokas kā Krastiņam,bālums būs kā Birkam(apmēram kā trīs dienas jau miris)un izbolītas acis kā tam diriģentam,kurš tur diriģējis kā vien patīkās,tad ņemu savus vārdus atpakaļ.Bet protams šaubos.Visam kam Šlesers ķēries klāt ir ārkārtīgi liels bardaks un lieli mīnusi valstij,tie ir publiski zināmi fakti.Nu tad lūdzu Dombur. 

Lauku puika    19:19  |  09.04.2008.

Dombur! Pastāsti, lūdzu, Šleseram, ka Latvija nebeidzas pie Rīgas robežas, bet ka vēl ir Kurzeme, Vidzeme, Zemgale un arī tālā Latgale. Esmu pārliecināts, ka par to ir aizmirsts. Arī tur vajag pastu, labus ceļus, satiksmi, bet "Rīgas puika tiltu taisa ar zeltītām maliņām"! A kas mums no tā? 

Federe    19:33  |  09.04.2008.

Pajautājiet, lai iztulko savu slaveno " uzņemos politisko atbildību", kam , viņaprāt, būtu jānotiek lai iestātos personīgā atbildība un pats atkāptos? Politiskā jau skaidrs- " vēlēšanās variet nebalsot", labi zinot, ka ar piķi sagrābstīs vajadzīgo aunu skaitu. Vēl var pajautāt, ar kādiem līdzekļiem viņš suģestē I.Godmani, un vai gadījumā, reālais premjers nav viņš pats? Diez ko no raidījuma negaidu..,zināms kā Šlesers prot liet čugunu.Vajadzētu prasīt konkrētas atbildes uz jautājumiem, kaut 10x, citādi viss būs pa tukšo. 

Melita  daceklav@delfi.lv  19:35  |  09.04.2008.

Nesaprotu, kāpēc joprojām "mediji" nav sacēliši trauksmi par to, ka no 1.maija visiem tiem, kam ir konts Latvijas Pastā, tiek anulēta "bankomāta karte". Pensionāriem nav nekādas informācijas, kā saņemt penijas. Pasta nodaļās atrej, ka jānāk saņemt pesija Pastā, bet kustību invalīdi to nevar izdarīt, kā arī nespēj ielaist dzīvoklī pastnieku. Visi tie, kas atvēruši Latvijas Pastā kontu, ir vīlušies ne tikai šajā institūcijā, bet arī valstī kā garantā. Arī tiem klientiem, kam kartes termiņš beidzies pirms 1. maija, to neatjauno, un klientam nākas vien zīlēt, vai no nevarīgā un krāpnieciskā VID par 2006. gadu nodokļu pārmaksa (I gr. invalīdam!!!) ir vai nav saņemta. Valsts institīcijām jākalpo cilvēkiem. Pašlaik mūs nekaunīgi verdzina Latvijas Pasts u.c. Par kādu Pasta banku runā virtuālais ministrs, ja no Latvijas Pasta jābēg pa gabalu. Tas, kas notiek ar Pastu, ceļiem utt. ir publiska un nekaunīga valsts graušana. 

U2    19:50  |  09.04.2008.

....pilnībā piekrītu Streipa kungam!!!Ceļi..???Atvainojiet vai tos vispār var saukt par ceļiem!!!???..""Es kā ministrs...''Uzņemies nu politisko atbildību..:))))))..un atkāpies!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

U2    19:57  |  09.04.2008.

...vai dalībnieku vidū ir arī kāds šlesera oponents!!!??????????????Neliekas gan.......:(((((((((((((((((((((((( 

Federe    20:29  |  09.04.2008.

Jāpiekrīt U2. Tiešām nebija atrodams kāds speciālists, kurš varētu neraustoties pakomentēt Šlesera "projektus" ?? Citādi pačalos, Š izbļaus savu rīkli, gari un plaši lies sviestu, kamēr raidījums beigsies.. Tāpat jau bija ar piena tēmu. Sasauc kritizēt cilvēkus, kuri ir ikdienā atkarīgi no blakussēdošajiem, un gaida diez kādu patiesību.Visi tik mokstās un šķielē uz " bosiem". 



1-20 ; 21-40 ; 41-60 ; 61-68 ;
Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: