Labi gribot publiski internetā apsolīju novērtēt 3 ministrijas. Diemžēl nesanāca. Aplauzos kad gribēju saglabāt Satiksmes ministrijas vērtējumu - poga ir izslēgta. Izķidāju kodu, un šī poga patiešām ir "disabled" visās balsošanas lapās, un mehānisma (skriptu) kas to ieslēgtu nekur neatradu! Kas būtu jādara lai ieslēgtu nekur nav paskaidrots, pat gmail.com accounta aktivizēšana (komentāriem) arī neko nedod. Reāli izbesīja... , ceru kas es vienīgais tāds cietējs par to ka darbojos no Linux Ubuntu vides.
Redzams, ka ierēnīši nu baigi centušies!Pašsaglabāšanās instigts... Bet JL izrādās šajā jomā ir pilnīgi impotenti, nu nespēj izrevidēt tos liekēžu barus...pat Jakāns atļaujas Repšem uz galvas taisīt.
Es, piemēram, apskatījos VK mājas lapā uzskaitītas Veselības Ministrijas funkcijas: 1) nesaprotu, kāpēc tik daudz cilvēku jānodarbina farmācijas regulēšanā, jo EMEA ir visu piereģistrējusi, likusi noteikt indikācijas, kāds būs zāļu lietošanas, ieguvums, salīdzinot ar riskiem, ar ko jaunās zāles ir labākas par vecajām.... Turklāt arī dakterīšiem, īpaši terapeitiem, tomēr šo to skolās māca?;2)Un kāpēc statistikas apkopošanai vai sarakstu uzturēšanai ir vajadzīgs tik daudz cilvēku? Labi, mums nav datorizētas sistēmas, tomēr principā tas ir mazkvalificēts darbs, pa spēkam katram,kas prot lasīt un ievadīt datus datorā; 3) ļoti interesanti ir VOVA uzticētie uzdevumi: No vienas puses informēt, palīdzēt, bet no otras-raudzīties, lai viss notiek saskaņā ar likumiem, turklāt palīdzēšanai ir paredzēts 1000 latu un 0 nodarbināto, toties, lai uzraudzītu, lai likumi stāvētu pāri pacienta interesēm....4)Kāpēc jābāžas veterināro medikamentu jomā, vispār nesaprotu, jo EMEA visu ir piereģistrējusi, turklāt mums ir gan veterinārmediķi, gan pārtikas kvalitātes kontrolētāji, tātad iespēju pieķert ļaunos zemkopjus pārpārēm;5)Un kāpēc VM jānodrošina interešu izglītība veselības aprūpes iestādes, ja visur citur to dara Izglītības ministrija un pašvaldības? 6)Kāpēc 8 cilvēki būtu jānodarbina, lai izstrādātu veselīga uztura rekomendācijas? Pasakiet, piemēram, Neimanei un viņa viena pati tās rekomendācijas izstrādās, īpaši tāpēc, ka pamatprincipi nav mainījušies jau ļoti ilgi; 7)Un kāpēc VM būtu jājaucas Būvinspekcijas lauciņā? Turklāt ja vēl pievienojam smalko sadalījumu, kā dēļ vienam būs jāsaka ā, otram b, trešam o...Nevis vienam pašam "ābols"....
Lai novertetu to, no kuram funkcijam valsts varetu atteikties nav jegas so procesu vertet no konteksta man likas svarigi tas tas tas. Ir javeic funkcionalais audits un javerte noslogotiba, cik kur kas tiek darits un tad ari redzetu, kas ir mazsvarigs un ko var samazinat, apvienot ar citu iestadi vai likvidet.
Kapec nevar vienkarsi tuksi neteret laiku teoretiskam diskusijam, bet panemt reali kadu ministriju ar tas funkcijam cilvekiem un padotibas iestadem un konkreti runat kur ko ka isinat, piemeram visus muzejus sabazt zem KM.
Repše: atzīmēm tiešām nevajadzētu piešķirt ļoti lielu nozīmi 24.09.2009. Kāda ir funkciju vērtēšana – pareiza, nenopietna, ačgārna, konsultatīva?
Samazinājums lielajām funkcijām – vai proporcija ir pareiza? 24.09.2009. Repše: mēs no LM vēlētos nevis žēlošanos un tautas baidīšanu, bet versijas
Vai aizdevējiem apsolītās nodokļu izmaiņas ir noraidītas? 24.09.2009. Šadurskis: kad „pagaršos” budžeta „griezienu”, varbūt atgriezīsies pie nodokļiem
Kā Latvija aizņemto naudu izmantos banku sektorā? 24.09.2009. Repše par valsts kredītreitingu „atkritumu statusā” un skandināvu bankām
275 vai 500 miljoni – ko aizdevēji mums piedos un ko nē? 24.09.2009. Godmanis pret Repši par to, kāds ir parakstītās vienošanās „gars”, un „plānu B”
Dalibnieki