Manuprāt, lai arī cik skolēnu skolotājs māca, alga nedrīks atšķirties. Būdama skolniece, uzskatu, ka neatkarīgi no skolēnu skaita, katrs skolotājs dara vienādu darbu. Skolotāju darba slodze ne tik lielā mērā ir atkarīga no skolēnu skaita, kā no pašiem skolēniem. Es ar to domāju, ka mazākā skolēnu skaitā tik pat labi var būt vairāk skolēni, kuriem iemācīt un prakstiski izmantot iemācīto, nekā klasē ar lielāku skolēnu skaitu.
Cik Domburs var baidīt ar sociālismu? Zviedrijā ir sociālisms, pie mums formāli kapitālisms, bet faktiski verdzība, jo kā gan neliels procents saņem tik bezdievīgi lielu algu, kad ļoti daudziem jādzīvo zem iztikas līmeņa.
Vai Koķe melo par strukturālo reformu plāniem izglītībā? 29.05.2009. Ziņojumā trūkst konkrētu skaitļu un kritēriju un nav skaidrības par 2010.gadu
Kurā rajonā un pilsētā ir „dārgākie” skolotāji un skolēni? 09.04.2009. IZM analīze atklāj būtiskas atšķirības, radot jautājumus par efektivitāti
IZM:ap 100 vispārizglītojošām skolām būs nopietnas problēmas 09.04.2009. Gruškevics par to, kā lielās skolas var dotēt mazās skolas, un skolu slēgšanu
Cik skolotāji ir jāpatur Latvijas izglītības sistēmā? 09.04.2009. Koķe, Golubeva un Čeksters par 6 un 18 skolēniem uz skolotāju un atlaišanu
Dalibnieki