Ko tur nu padarīsi, ja darbinieki nav spējīgi ar streika palīdzību atlaist politisko valdību un ministru, kuri izdala pasta rentablās lietas - preses mazumtirdzniecību, šķirošanu un mazumtirdzniecību, tagad PNC, tad nāksies vien pašiem ciest. Štrunts par tiem ģļēvajiem pasta darbiniekiem, žēl ka klienti cietīs un jau ir klienti kuriem, lai nosūtītu vēstuli, pie 20 km jāstaigā. Tāds pasts sabiedrībai nav vajadzīgs un piedodiet man pastnieki tas vairs nav patriotisms, bet ideotisms.
Es nesen satiku savu klassbiedru, kas strādja pastā un nu ir atlaists. Vienīgi viņš nebija administrācijas darbinieks, bet gan reālā darba darītājs. Un vēl, viņš teica, ka pasta darbinieki nespēj saprast, ka pasts, kurš vēl trīs gadus atpakaļ strādāja ar 3 miljonu peļnu, varēja kļūt par nerentablu uzņēmumu.
Straume:Valsts kontrolei taisnība, mēs tam gluži nepiekrītam 21.04.2008. „Latvijas Valsts ceļu” vadītājs – par ceļu būves cenām, kvalitāti un plāniem
Vai „Latvijas Pastu” glābs izpārdošana un Pasta banka? 15.04.2008. Izsola nesenās pasta nodaļas un gatavojas konkurencei banku tirgū
Kādēļ Latvijas autoceļi ir dārgākie Baltijā? 13.04.2008. Ģeologiem un ar būvniecību saistītiem cilvēkiem atšķirīgs dārdzības skaidrojums
Vai Satiksmes ministrs saimnieko politiskajā tirgū? 10.04.2008. Darījums: ceļu salabošana pret iestāšanos partijā
Dalibnieki