Par mediju ietekmi, rīcību un principa - mazākais ļaunuma izvēli kultivēšanu! Visu laiku runā..arī presē, ka politikā ir nepieciešama jauna paaudze, sejas utt. ienākšana politikā. Tad kādēļ SABIEDRISKĀ TELEVĪZIJA nedod iespēju visām partijām sevi pozicionēt un pastāstīt idejas..iespējams, kādai no tām tās pat būs saturīgākas.. LNT situācijā pozīcija skaidra PLL lielais PR valis, bet sabiedriskajai televīzijai noteikt reitinga limitu 2% un ar zemākiem sūtīt uz poza jeb nekur neaicināt, kaut gan ap 30% vēlētāju vēl nav izlēmuši par ko balsot. Kā vispār jaunas partijas, cilvēki, to idejas utt. var ienākt politikā bez sponsora, kurš nopirks raidlaiku?
Ieņēmumi no efektīvākas uzņēmumu pārvaldības – cik reāli? 09.09.2010. Bičevskis un Pētersone uzsver padarīto, taču politiķu atbildes nepārliecina
Funkciju vērtējums – ir vai nav pamats samazināt izdevumus? 09.09.2010. Pētersone: mēs pie šī saraksta atgriezīsimies; Jākobsons: diskusija ir jāturpina
Politiķi (ne)atbild: ko sabiedrībai piedāvās līdz vēlēšanām? 09.09.2010. Eksperti grib skaidrību nodokļu politikā un reformas, kandidāti nesola neko
Dalibnieki