Jūs daudzkārt pieminat pārvaldes funkcijas. Problēma ir tā, ka ne tautai ne žurnālistiem stipri bieži nav pietiekošas izpratnes par visu, ko apzīmē ar parvaldes funkcijām. Līdz ar to uzstādījums - budžeta izmaiņām ir nepieciešama sabiedrības izpratne un atbalsts, kļūst par tik plašu un nenoteiktu uzdevumu, ka tā realizāciju var izprast un tulkot stipri dažādi, nereti tas tiek pārvērsts par bezjēdzīgu pašmērķi. Par vienīgo rādītāju kļūst valsts sekretāru vietnieku un aģentūru skaits, kas pēc būtības ir tikai ilustrācija, bet nevis mērķis. Par lietderīgu tiek atzīts viss, kas ļauj partijai ziņot, ka uzdevums ir izpildīts....
C’est loin d’être un camnselest scientifique. Mais bon, ça peut donner quelques pistes pour découvrir des œuvres dont on ignorait l’existence !
Pieejama informācija - lētākais resurss krīzes pārvarēšanai? 23.07.2009. Vai lēmumus un to apspriešanu nekavē ne vien naudas, bet atklātības deficīts?
Valsts pārvaldes optimizēšanas nobīde laikā un telpā 25.06.2009. Valdībā akceptētajā plānā - gari termiņi un nekonkrēti rezultāti
Vai kāds ir vainīgs, un kā ir jāizpaužas atbildībai? 18.06.2009. Politiķi apsūdz un taisnojas par kļūdām un aiziešanu no politiskās skatuves
Saeimas balsojums par budžetu – vai partijām ir atbildes? 18.06.2009. Politiķi lavierē starp „augstākām lietām”, netaisnīgumu un naudas kaitīgumu
Izglītības budžets – algas samazinājuma vai reformu ceļš? 18.06.2009. Segliņš pret Rozi un citi politiķi par ministru atbildību budžeta samazināšanā
Dalibnieki