Nils Ušakovs („Saskaņas centrs”) kā prioritātes nosauca uzņēmējdarbības vides uzlabošanu, birokrātisko šķēršļu samazināšanu, cīņu pret korupciju, darbu ar ārzemju investoriem un ar maziem un vidējiem uzņēmējiem. Viņš izteica ieceri mainīt pašvaldības attieksmi pret uzņēmējiem uz to, ka mēs atļausim „praktiski visu”, lai uzņēmēji strādātu un pelnītu naudu. N.Ušakovs pauda uzskatu, ka cilvēkiem, kas Rīgas domē grib kaut ko saskaņot, jānodrošina „ātra un nekorumpēta” pieeja, proti, visu dokumentu atdošana vienā lodziņā un saskaņojumu saņemšana pēc noteikta laika tajā pašā lodziņā, nestaigājot pa kabinetiem „ar aploksnēm, vai ar puķēm, vai ar konfektēm”.
Ainārs Šlesers („LPP/LC”) izteica pārliecību, ka šodien Rīga ir izšķiršanās priekšā, vai kļūs par stratēģisku tranzīta un loģistikas centru, finanšu biznesa centru un tūrisma centru vai būs „tikai Latvijas galvaspilsēta”. Viņš apgalvoja, ka kravu apgrozījumu Rīgas ostā ir iespējams palielināt no 30 līdz 50 miljoniem tonnu, savukārt pustukšās viesnīcas piepildīt var „jau šī gada laikā”. Konkrētības par šī mērķa sasniegšanas veidu gan bija mazāk – A.Šlesers stāstīja, ka ir runājis ar tūrisma nozares pārstāvjiem un aviokompānijām un domei „jābūt ieinteresētai”, turklāt zem viena jumta ir jāapvienojas vairākām institūcijām, kas nodarbojas ar tūrisma popularizēšanu.
Edgars Jaunups („Jaunais laiks”) savukārt skaidroja, ka pašvaldībai ir jārada apstākļi, kas ir labvēlīgi uzņēmējiem un kur uzņēmēji savas konkurences ietvaros ar labāko piedāvājumu rada darbavietas un „piepilda telpu ar ekonomisko aktivitāti”. Viņš izvairījās saukt konkrētas prioritātes, uzsverot, ka jāizmanto viss – gan ostas potenciāls, gan tūrisma potenciāls, gan augstākās izglītības kā eksporta preces potenciāls.
Ģirts Valdis Kristovskis („Pilsoniskā savienība”) starp priekšnoteikumiem nosauca arī nodokļu sistēmu, kas gan nav pašvaldības, bet valsts kompetencē. Viņš uzsvēra zināšanu un mūsdienīgu tehnoloģiju nozīmi un pauda viedokli, ka ir jābūt redzējumam, ka gribam būt atbildīgi par ražošanu Rīgā, pilsētas attīstības plānos ļoti precīzi ierādot vietas un pievadot maģistrālo infrastruktūru.
N.Ušakovam, kura vadītā apvienība Rīgas domes vēlēšanās ieguva pārliecinoši visvairāk balsu, gan beigās secinājums bija viens – ka programmas visiem ir vienādas un atšķirība ir tikai tajā, kuri cilvēki to realizēs.