!!! Izvirzot profesionālo izglītību (atvainojiet, apmācību) kā prioritāti, mēs paātrinām savu "Latvijas mērķa"- bezdibeņa [ar nosaukumu "muļķu zeme"]sasniegšanu, traucoties lejup; tas izslēgs jebkādu iespēju krītot pieķerties kādai saknei vai klintsakmenim [ES u.c.], jo nebūs vairs, kas zina, kā to dara. Mazās tautas, taupot uz izglītības rēķina, lemj sevi iznīcībai. Kauns, ka manai nozarei ir tik tuvredzīga [dumja] ministre!!!
Tā lielā airopa no Latvijas tik ļoti baidās,ka cenšas mūs iznīcināt pilnīgi visā.Netiek taupīti līdzekļi šī mērķa sasniegšanai īstermiņā,jo ilgtermiņā tas šiem nāks atpakaļ ar uzviju.Iedod kāpostu kādam klerkam,lai tas nolikvidē Latvijā kādu rūpnīcu,vai nozari,vai vēl ko nebūt un tas utubunga ieraudzījis reālu piķi,gatavs pat savu māti noandalēt ar visiem paltrakiem.Tā viņi tur ņemās,uz nebēdu,viens otru piesegdami, garantējot leiputriju tautai.Nu,airopa tik berzē ķepas,konkurenti pazūd mērkaķa ātrumā.Pašu ražotājiem noiets precei garantēts.Pat vairāk,vēl aizdod naudu,lai mēs varētu pirkt viņu preci.Nu smuki,vai ne?Bet lai pārtrauktu jebkādu attīstību tādiem kā Latvija,piegriež skābekli,-kas izpaužās kā skolu slēgšana(ar muļķiem viegli manipulēt). Mūsu ministri tik spēlē teātri,jo zin,ko ēduši un kura roka šos baro.Jo kā gan citādi var izskaidrot priekšvēlēšanu kampaņas viszinību-balsojiet par mums,mēs zinām(kā piekāst,to jā,jau 18 gadus),bet kad Domburjānka paprasa kā,tā čuš,itkā ne velna nezin.Principā jau zin,bet tak neko nedrīkst teikt,jo viņus vēro pareizie kadri no mākoņaugšas,no zoodārza žoga,no... .Un ja gribi dzīvot zaļi,tad tev būs turēt muti un būt ļoti,ļoti rātnam. Kas atliek mums,-tautai,tiem,kas šobrīd ir bez darba,vai tūlīt par bezdarbnieku kļūs,kas atliek tiem,kuriem pusgadsimtu tika potēts-zagt nav labi un tamdēļ šie (nu naivi,vai ne)nezog,bet savus grašus pelna godīgi,STRĀDĀJOT!!!!!!! Ir variants iežmiegt asti kājstarpē un padevīgi gaidīt,ka no tās siles reiz atliks arī tautai. Ir variants nemaksāt ne kapeiku tai valstij un kauties pa dzīvi kā katrs to prot,kaut vai ejot pāri līķiem,jo,kurš lielāks cūka,tas vairāk izrok. Vēl variants -triekt ratā (caur tiesas zāli)visus tos,kas jebkad ir šo putru vārījuši(šeit es domāju valdību).Sastādīt valdību no gudriem(ne mantrausīgiem nejēgām)cilvēkiem,kur katrs pārzin savu nozari,tad VISIEM KOPĀ NOSPRAUST MĒRĶI pēc kura tiekties un uz priekšu.
Mans komentārs par valsts mācību olimpiāžu uzvarētāju apbalvošanu. Ja mūsu valsts ir tik nabaga, ka valsts olimpiādes uzvarētājiem var atļauties uzdāvināt grāmatu par 3-5 ls, neskatoties, vai skolēnam aizbraukšana no attāla lauku rajona uz šis balvas saņemšanu izmaksā 4x dārgāk kā šī grāmata, tad, laikam jau, vajadzētu apdomāt un ietaupīt arī bērnu vecāku vai pašvaldību naudu. Šādu balvu gan varētu atsūtīt uz rajona izglītības pārvaldi, citādi tur pat nezina par šadiem sasniegumiem. Skumji, ka zināšanas tiek novērtētas šādi, arī par to vajadzētu Koķes kundzei padomāt - varbūt noņemt vienu falšo fakultatīvo nodarbību samaksu skolotājiem un normāli apbalvot bērnus.
ir haoss, sabiedrība - skolotāji, skolēni u.c.- nezin un uzzināt nevar. nav 'kontrolētā kritiena'. vispārējais kritiens, kas skar izglītību arī, ar vienaldzību vai paniku uztverts, ir negribēts un nekontrolēts. tikai apjausts mainīgā stāvoklī. kamēr par 'kas es esmu?' jautājumu, kurš izskanējis no prezidenta mutes, ķiķinās, kamēr pieņems pirmo ticamāko, bārdaino, izplūdušo atbildi par pareizu, kamēr 'kas es esmu?' neiedziļināsies, tikmēr runas būs garas un arī par kontroli un plāniem - tukšas. kā ar runāšanu mēs nobremzēt mākam, tā ir jāiemācās nobremzēt lielākās lietās. lai neslidinātos pa sviestu. zināšanas un gudrība jau pierādīta. ar patiesības prasīšanu ir jāuzmanās!
Kurā rajonā un pilsētā ir „dārgākie” skolotāji un skolēni? 09.04.2009. IZM analīze atklāj būtiskas atšķirības, radot jautājumus par efektivitāti
Kā jāmaina skolotāju atalgojums? 09.04.2009. Ministrija, arodbiedrība un skola – par sistēmu, koeficientiem un kvalifikāciju
IZM:ap 100 vispārizglītojošām skolām būs nopietnas problēmas 09.04.2009. Gruškevics par to, kā lielās skolas var dotēt mazās skolas, un skolu slēgšanu
Cik skolotāji ir jāpatur Latvijas izglītības sistēmā? 09.04.2009. Koķe, Golubeva un Čeksters par 6 un 18 skolēniem uz skolotāju un atlaišanu
Dalibnieki