Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 21.12.2024.
 
Kā jau “KNL” redakcija rakstīja iepriekš, interneta sludinājumu mājaslapā “SS” līdz ar fotoradaru ieviešanu uz Latvijas autoceļiem, veikli tirgoņi sākuši pārdot gan radaru detektorus, gan antiradarus, gan aerosolus auto numura maskēšanai. Tomēr ar to pretdarbošanās ātruma pārkāpēju fiksēšanai un sodīšanai nebeidzas. Daži „entuziasma” mudināti autovadītāji kopā ar kāda auto vortāla īpašniekiem veido fotoradaru atrašanās vietu karti. Vortāla īpašnieks atzīst, ka šī karte ir kā protests pret, viņaprāt, ceļu policijas negodīgajām darbībām, kas saistītas ar jaunajiem radariem. Ceļu policija jau vairākas nedēļas ir informēta, ka šāds vortāls pastāv, bet uzskata, ka tajā norādītie fotoradaru punkti neatbilst to patiesajai atrašanās vietai.
micro    09:07  |  31.07.2008.

Smieklīgi, ka, pērkot 4 gb. par ls 140 000, pastāv cilvēciskais faktors. Es jau domāju, ka šajā summiņā mierīgi varēja ietilpināt kādu datorprogrammu, kura arī automātiski numuru atpazītu. Tā nav nekāda zinātniskā fantastika - Vācijas TV kanālos ir redzēti līdzīgi vācu policistu instrumenti, kur policistam tik vien jādara, kā jānospiež podziņa "Ieslēgt"! 

valentins    11:56  |  02.08.2008.

obidno, kaa vienmeer dakterim, policistam, deputaatam un citiem lieliem kungiem ir cilveeciskais fsktors un mums ar to ir jaasamierinaas. Toties paardeveejai, soferim, kaa kas taa sods, kurs nav sameerojams ar algu. 

autobraucējs    00:33  |  04.08.2008.

Sux tie radari, tikai vēl vairāk pakļauj jau tā pakļauto tautu. Kā gan kaut kāds radars var zināt cik ātri pa to ceļu var pabraukt? Drīz izdomās katram cilvēkam piešķirt maršrutu, pa kuru tas drīkst pārvietoties (iet vai braukt) un sodīs par katru soli sāņus no maršruta. Ātruma kontrole tad vairs nebūs nepieciešama, jo nekur tālu pārvietoties nebūs ļauts. Un katram tad jau no bērnības tiks noteikts (ar speciālu testu palīdzību) ko viņam dzīvē jādara, tad to viņš arī darīs, un autobraucēju vispār nebūs, visi tupēs savās kastītēs un pildīs savu iedzimto pienākumu. Tad nebūs arī bojā gājušo un policija būs savu panākusi. Vai tiešām ir svarīgi visus tik tālu ierobežot no iespējas sev un citiem nodarīt pāri, ka pati dzīve drīz kļūs līdzīga verdzībai? 

es    00:47  |  04.08.2008.

Kad beidzot tie nebraucēji sapratīs, ka ātrums nevienu nenogalina. Pie lielāka ātruma palielinās risks (tipa varbūtība avarēt), bet ja jau statistikas dēļ mums nepieciešams risku samazināt, tad vajag vienkārši aizliegt autovadītājiem braukt. Ja neviens nebrauks, neies arī bojā. A to citādi kā tad var zināt cik ātri tieši skaitās bīstami, un cik ātri tomēr ir ne pārāk bīstami? Vai tiešām 90km/h ir kaut kāds robežslieksnis, kuru pārsniedzot risks sāk pieaugt daudz straujāk? Ja ne, tad vajadzētu vadīties pēc vienkārša principa - visi (vismaz 90%) vadītāji pārsniedz atļauto ātrumu, arī tie, kas lieki neriskē, arī tie, kas nekad dzīvē nav avarējuši. Vismaz nejauši jebkurš kādreiz pārsniedz, kaut vai tāpēc, ka nevar visu laiku lūrēt spidometrā, reizēm labāk vadīties pēc savas ātruma izjūtas un pieredzes, tai skaitā braukt lēnāk par atļauto. Tātad sen jau vajadzēja palielināt atļauto ātrumu, lai visi pilsoņi nebūtu likumpārkāpēji, lai vismaz prātīgie brauktu ar atļauto ātrumu, nevis +10km/h 

raikonens    11:32  |  04.08.2008.

Tiešām, tik stulbai tautai šī Saeima un valdība ir daudz par labu. Cik ilgi mēs vērosim, kā prātu izkūkojušie šūmaheri slepkavos cilvēkus uz Latvijas ceļiem? Vai mūsu varoņiem-gāzētājiem nav kauns par top pozīciju Latvijai avārijās nosisto skaita ziņā? Vara neko nedara-slikti, dara (uzliek radarus plānprātiņu ķeršanai) arī slikti. Varbūt nākošo referendumu par radaru novākšanu ? Ļaujiet tak letiņiem piekopt nacionālo reliģiju - sisties nost ar savām bleķa kastēm. 

raikonens    11:35  |  04.08.2008.

Tiešām, tik stulbai tautai šī Saeima un valdība ir daudz par labu. Cik ilgi mēs vērosim, kā prātu izkūkojušie šūmaheri slepkavos cilvēkus uz Latvijas ceļiem? Vai mūsu varoņiem-gāzētājiem nav kauns par top pozīciju Latvijai avārijās nosisto skaita ziņā? Vara neko nedara-slikti, dara (uzliek radarus plānprātiņu ķeršanai) arī slikti. Varbūt nākošo referendumu par radaru novākšanu ? Ļaujiet tak letiņiem piekopt nacionālo reliģiju - sisties nost ar savām bleķa kastēm. 

raikonens    11:45  |  04.08.2008.

Tiešām, tik stulbai tautai šī Saeima un valdība ir daudz par labu. Cik ilgi mēs vērosim, kā prātu izkūkojušie šūmaheri slepkavos cilvēkus uz Latvijas ceļiem? Vai mūsu varoņiem-gāzētājiem nav kauns par top pozīciju Latvijai avārijās nosisto skaita ziņā? Vara neko nedara-slikti, dara (uzliek radarus plānprātiņu ķeršanai) arī slikti. Varbūt nākošo referendumu par radaru novākšanu ? Ļaujiet tak letiņiem piekopt nacionālo reliģiju - sisties nost ar savām bleķa kastēm. 

aldis    18:44  |  28.08.2008.

Ne jau tie 90 km/h ir izdomāti no zila gaisa. Tur viss saistīts ar reakciju, u.t.t Paskatieties zebru, vai aizejiet uz doršas braukšanas skolu. Par radariem. Es domāju, ka tā ir reāla lieta. Divi labumi - var sašņorēt lielos skrējējus, un samazinās korupcijas moments uz ielas... Reāls gadījums - mani paņem par ātrumu, un policists man saka: "Nu ko tagad darīsim?" Un man viņam ir jāsaka: "ko ko darīsim - rakstīsim protokolu!" Lai veicas, un atcerieties, ka neko nevar nokavēt. Dzīvs Tu būsi daudz vajadzigāks tiem, pie kā Tu steidzies! 

vasjad    06:30  |  01.09.2008.

Kas notiek ar T.A. Latvijā?????/ Lietuvā auto tehnisko apskati iziet reizi divos gados. Latvijā – katru gadu. Bet tagad pie mums lielāka dala auto var iziet TA tikai no otrās reizes. Tāpēc, ka nauda no 1.TA iet Rīgā, bet no 2. – paliek vietējiem mērķiem. Ja izdomās, ka vajag vēl kādiem mērķiem nauda, tad no 3., 4., 5. u.t.t. reizes tikai varēsim nokārtot auto t.a. Īpaši tagad, kad valsti nav no kur ņemt naudiņu! !!!?????? Kāpēc leišiem pietiek naudas no 1 TA (domāju, pie viņiem un samaksa lētāka ,nekā pie mums!!!), bet mums nepietiek un ar 1 reizi gadā??? Braukt atļauts tikai nepārsniedzot atļauto ātrumu. Bet kad iziet t.a. auto, tad lai noteiktu CO un CH līmeni izplūdu gāzes, spiež uz pilno gāzi inspektori akseleratoru – it kā vadītāji traucās pa ceļiem ar vislielāko ātrumu, kas paredzēts auto konstrukcijā, nevis CSDD noteikumos! Tad vajag un virsbūvi pārbaudīt ar āmuru un lūzni – uz sarūsējumu! Kaut viņi auto speciali ļoti stipri „purina” uz saviem stacijas „pri4indāliem”! Tas ir tas pats, ja ārsts, lai noskaidrotu cilvēka slimības, no viņa ņems visu asini! Cilvēki redz, ka no auto izspiež visus ātrumus – un domā – auto ir pārbaudīts un var braukt visātrāk! Un ir policistu slēdziens par to! Un triecās ar 180 km[h un ātrāk! Paši policisti ir vainīgie pie dažām avārijām tad??? Tas viss nenozīmē valstisku korupciju Latvijā??? Un valstī speciāli radīto mehānismu naudas izspiešanai no autovadītājiem??? Tad Latvija – ir likumiski mafioza valsts! Un cilvēki, redzot netaisnību, netic un citiem valsts likumiem!!! K.p. ES, kura visu-visu-visu reglamentē nevar un reglamentēt TA iziešanas noteikumus??? Cik reizes gadā, kā u t.t.! Kāpēc ja kas notiek ne tā (korupcija, noziedzība pieaug) – tad uzreiz ES domā ko darīt. Bet kad no 1. reizes lielākā dala auto nevar iziet TA, tad Eiropai uz to nospļaut, kaut par drošību tā it kā „rūpējas” – kaut vārdos!!! Lai uz labākiem noteikumiem pārdod Latvijā jaunus auto, samazina autu līzinga likmes Latvijas iedzīvotājiem (no ES fondiem naudu tam dodot!) lai pie mums satiksmes drošība būtu drošāka cilvēkiem, nevis naudīgākā valstij un to ierēdņiem "gudrajiem"! Kad mūsu žurnālisti salīdzina degvielas cenas Baltijā, viņi neuzskata 1 faktu – ka piem. Lietuvā, ceļu nodoklis ir iekļauts degvielas cenā, nevis atsevišķi maksāts, kā pie mums. Kaut tas nav daudz, toties arī mazliet citādāk parāda situāciju. 



Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: