Tas Kampars gan iz bezkauņa, argumentējot savu braukāšanu uz Tukumu ar to, ka vēlētāji viņu esot ievēlējuši un tagad, lai piecieš. Varētu padomāt, ka tauta viņu ar varu ievēlēja tajā Saeimā! Pats vien pieteicās kandidēt un zināja, ka jāstrādā būs Rīgā!!! Ja neapmierina darba iespējas Tukumā, tad tā ir viņa problēma! Lai izdzīvotu cilvēki brauc prom uz ārzemēm un neredzot ģimenes dzīvo tur gadus, bet šim katru dienu jābrauc uz Tukumu!!! Lai dzīvo Rīgā vai arī, lai brauc uz mājām divreiz nedēļa, nevis katru dienu! Pasniedz sevi kā tautas glābēju, bet mēs visi redzam, kur tā tauta novesta ar visām šīm deputātu mahinācijām! Kaut kas nepatīk? Noliec mandātu un dzīvo savā Tukumā, ja jau ir tik slikti! Tikai nez kāpēc daudzi no šiem deputātiem, aizejot uz Saeimu, ir pliki kā žurkas, bet pēc darba Saeimā kļūst par miljonāriem!!!
Absolūti piekrītu Aigaram : ar ko valdības darboņi un citi ierēdņi atšķiras no citiem, kas braukā katru dienu uz darbu ar savu transportu-paši nobrauc savas mašīnas,kuras pēc tam jāremontē par savu naudu, brauc par savu degvielu.Vai kādu no valdības interesē, ka piemēram ari VID darbiniekus pārceļ darbā no reģioniem uz Rīgu-lielo VID "Kantori",kā viņi(pārsvarā sievietes)izbraukās darbā uz Rīgu(+papildus sastrēgumi Rīgas ielās), cik viņas vispār varēs būt kopā ar ģimenēm (aizbrauc uz darbu-bērni guļ, pārbrauc-bērni -jau guļ!. Par ko vispār iet runa-"nabaga" ministri par savu algu nevar izbraukāt darbā uz Rīgu ar savu personīgo mašīnu (darba darīšanās,lūdzu no ministrijām tālāk ar darba auto), bet prastajai darba tautai viss jāvar. Mūsu valsts ir ļoti tālu no tēzes "'viena taisnība visiem". Un kamēr visi šitie ierēdnīši nesapratīs, ka uz viņiem attiecas tieši tie paši likumi, kas uz pārējiem, cerēt, ka kāds gribēs godprātīgi maksāt nodokļus , nav ko cerēt.
Pietiktos ar to, ka Domburs jaunos likumprojektus apspriestu savos šovos ar tautu un kāds desmits deputātu piešķirtu tiem likuma spēku. Ietaupītos līdzekļi, ko varas partijas TP, LPP, ZZS un TB ar savu valsts izsaimniekošanas politiku ir valsti novedušas līdz bankrotam un parādzīmēm.
plkst.18.šoferi ar auto uz garažu!pietiek funktierēt,nekādu problēmu,nekādu drausmīgo rēķināšanu,kaut no pieredzes zinu,ka arī8.darba stundās braukās kur vajag un nevajag.limitēt kilometrus!
Vai „dienesta auto” nodokļa maksātājiem jāpilda ceļazīmes? 11.02.2010. VID pārstāve: uzņēmuma vadītājam būtu tomēr jāatrunā tik un tā, kā viņi darīs
Šobrīd sodu nebūs, bet pēc 1,5 gadiem – „teorētiski” var būt 11.02.2010. Kā Valsts ieņēmumu dienests grasās kontrolēt „dienesta auto” nodokļa maksāšanu?
Kā no „dienesta auto” nodokļa iekasēs 38 miljonus latu? 11.02.2010. VID pārstāve: pirmajos trīs mēnešos nebūs informācijas, vai kāds nodokli maksā
Dalibnieki