Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 21.12.2024.
 
2006. gadā publiskajā telpā izskanēja visai daudzsološas versijas par zemo cenu aviokompānijas “Ryanair” plāniem veidot savu bāzi Starptautiskajā lidostā “Rīga”. Nu jau pagājuši divi gadi, tomēr Latvijas centrālā lidosta tā arī nav kļuvusi par vienu no lidsabiedrības bāzes vietām. Lai gan maija beigās satiksmes ministrs Ainārs Šlesers ziņu aģentūrai “BNS” apgalvoja, ka bāzes celtniecību varētu sākt jau rudenī, šobrīd politiķis par savu sacīto vairs nav tik pārliecināts. Lidostas “Rīga” valdes priekšsēdētājs Krišjānis Peters stāsta, ka diskusijas ar “Ryanair” vadību par bāzes izveidi tomēr notiek, bet plānus, vai to būvēs, varot apstiprināt tikai lidsabiedrība. Zemo cenu lidsabiedrības “Ryanair” menedžeris Ziemeļeiropā Vilhelms Hamiltons “KNL?” redakcijai nekomentēja iespējamo celtniecību lidostā “Rīga”.
KLM    12:04  |  09.07.2008.

Nu te bilde ir skaidra, kapec visas puses kluse... Vieniem vairs laikam neapmaksa LGS pakalpojumus, jo sak baidities no VK un citam institucijam. EasyJet no rudens pamet Latvijas tirgu un dodas tales zilajas. Ryanair ari grasas no rudens slegt vairakus marsrutus un samazinat lidojumu skaitu esosajos. AirBaltic ir regularas problemas ar avioparka tehnisko stavokli, kas acimredzams un paldies dievam, ka vel nekas nav nokritis leja lidz sim, jo cik dzirdeju no lidosta stradajosiem cilvekiem, tad pasi AirBaltic piloti baidas lidot ar dazam no BT flote esosajam grabazam un pedeja bridi tiek vestas apkalpes nez no kurienes, kuras izdodas tai cockpita tomer iedabut. Un nezinu gan uz ka pamata grasas tos 20 MIO apkalpot ar vienu skrejcelu. 

KLM    12:06  |  09.07.2008.

Nu te bilde ir skaidra, kapec visas puses kluse... Vieniem vairs laikam neapmaksa LGS pakalpojumus, jo sak baidities no VK un citam institucijam. EasyJet no rudens pamet Latvijas tirgu un dodas tales zilajas. Ryanair ari grasas no rudens slegt vairakus marsrutus un samazinat lidojumu skaitu esosajos. AirBaltic ir regularas problemas ar avioparka tehnisko stavokli, kas acimredzams un paldies dievam, ka vel nekas nav nokritis leja lidz sim, jo cik dzirdeju no lidosta stradajosiem cilvekiem, tad pasi AirBaltic piloti baidas lidot ar dazam no BT flote esosajam grabazam un pedeja bridi tiek vestas apkalpes nez no kurienes, kuras izdodas tai cockpita tomer iedabut. Un nezinu gan uz ka pamata grasas tos 20 MIO apkalpot ar vienu skrejcelu. 

ar spārniem    19:18  |  09.07.2008.

Attiecībā uz "airBaltic" - nav viņiem viss tur nemaz tik traki. Lidmašīnu vecums (nolidotās stundas / remonti) atbilst normām un reisus viņi kavē mazāk kā vidējais rādītājs šajā ziņā Eiropā. Un ārzemju ekipāžas viņiem ir tāpēc, ka vietējo vienkārši nepietiek, nav mums Latvijā tik daudz šādu vietējo speciālistu. Flote viņiem pastāvīgi paplašinās, bez tam, Latvijā darbojas vēl arī citas vietējās aviokompānijas ("LatCharter", "RAF-Avia", "VIP Avia", "Inversija"), tāpēc nekas cits neatliek kā piesaistīt ārzemju speciālistus. Attiecībā uz easyJet - tā tiešām ir taisnība, viņi iet prom. Lielākās nepatikšanas tomēr būs ar lidostu. Un izskatās, ka "tie tur" to apzinās, jo ne jau par velti pēdējā laikā atkal vairumā tiek celtas galdā pasakas par pasažieru miljonu desmitiem un citām jaukām lietām. Reālā situācija ir tāda, ka lidostai šobrīd katastrofāli nav naudas. Pasažieru skaits pieaug, bet lidostai no tā nav nekāda labuma, jo nauda par to apkalpošanu neienāk (jo ir slavenās atlaides kompānijām). Attiecīgi darba apjoms pieaug, bet nav pat ko samaksāt darbiniekiem, to katastrofāli trūkst, reti kurš paliek strādāt ilgāku laiku par tik smieklīgām algām. Šādā veidā dažs labs, mēģinot celt savu politisko reitingu un pie viena arī kārtojot savas privātās biznesa lietas, gremdē lidostu aizvien dziļākā purvā. Viss lēnām iet jau zināmajā "Latvijas pasta" virzienā. 



Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: