Nu te bilde ir skaidra, kapec visas puses kluse... Vieniem vairs laikam neapmaksa LGS pakalpojumus, jo sak baidities no VK un citam institucijam. EasyJet no rudens pamet Latvijas tirgu un dodas tales zilajas. Ryanair ari grasas no rudens slegt vairakus marsrutus un samazinat lidojumu skaitu esosajos. AirBaltic ir regularas problemas ar avioparka tehnisko stavokli, kas acimredzams un paldies dievam, ka vel nekas nav nokritis leja lidz sim, jo cik dzirdeju no lidosta stradajosiem cilvekiem, tad pasi AirBaltic piloti baidas lidot ar dazam no BT flote esosajam grabazam un pedeja bridi tiek vestas apkalpes nez no kurienes, kuras izdodas tai cockpita tomer iedabut. Un nezinu gan uz ka pamata grasas tos 20 MIO apkalpot ar vienu skrejcelu.
Nu te bilde ir skaidra, kapec visas puses kluse... Vieniem vairs laikam neapmaksa LGS pakalpojumus, jo sak baidities no VK un citam institucijam. EasyJet no rudens pamet Latvijas tirgu un dodas tales zilajas. Ryanair ari grasas no rudens slegt vairakus marsrutus un samazinat lidojumu skaitu esosajos. AirBaltic ir regularas problemas ar avioparka tehnisko stavokli, kas acimredzams un paldies dievam, ka vel nekas nav nokritis leja lidz sim, jo cik dzirdeju no lidosta stradajosiem cilvekiem, tad pasi AirBaltic piloti baidas lidot ar dazam no BT flote esosajam grabazam un pedeja bridi tiek vestas apkalpes nez no kurienes, kuras izdodas tai cockpita tomer iedabut. Un nezinu gan uz ka pamata grasas tos 20 MIO apkalpot ar vienu skrejcelu.
Attiecībā uz "airBaltic" - nav viņiem viss tur nemaz tik traki. Lidmašīnu vecums (nolidotās stundas / remonti) atbilst normām un reisus viņi kavē mazāk kā vidējais rādītājs šajā ziņā Eiropā. Un ārzemju ekipāžas viņiem ir tāpēc, ka vietējo vienkārši nepietiek, nav mums Latvijā tik daudz šādu vietējo speciālistu. Flote viņiem pastāvīgi paplašinās, bez tam, Latvijā darbojas vēl arī citas vietējās aviokompānijas ("LatCharter", "RAF-Avia", "VIP Avia", "Inversija"), tāpēc nekas cits neatliek kā piesaistīt ārzemju speciālistus. Attiecībā uz easyJet - tā tiešām ir taisnība, viņi iet prom. Lielākās nepatikšanas tomēr būs ar lidostu. Un izskatās, ka "tie tur" to apzinās, jo ne jau par velti pēdējā laikā atkal vairumā tiek celtas galdā pasakas par pasažieru miljonu desmitiem un citām jaukām lietām. Reālā situācija ir tāda, ka lidostai šobrīd katastrofāli nav naudas. Pasažieru skaits pieaug, bet lidostai no tā nav nekāda labuma, jo nauda par to apkalpošanu neienāk (jo ir slavenās atlaides kompānijām). Attiecīgi darba apjoms pieaug, bet nav pat ko samaksāt darbiniekiem, to katastrofāli trūkst, reti kurš paliek strādāt ilgāku laiku par tik smieklīgām algām. Šādā veidā dažs labs, mēģinot celt savu politisko reitingu un pie viena arī kārtojot savas privātās biznesa lietas, gremdē lidostu aizvien dziļākā purvā. Viss lēnām iet jau zināmajā "Latvijas pasta" virzienā.
Dalibnieki