Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 21.12.2024.
 
“Kas notiek Latvijā?” (KNL) redakcijas rīcībā nonākusi lidsabiedrības “Ryanair” konfidenciāla vēstule, kas 2005.gada sākumā sūtīta Starptautiskās lidostas “Rīga” bijušajam prezidentam Dzintaram Pomeram. Tās saturs rosina domāt, ka “Ryanair” piešķirtās 80% atlaides, kas tiek aprēķinātas pēc pārvadāto pasažieru skaita, nebūt nav vienīgās. Šī vēstule rada aizdomas, ka 2004. gadā noslēgtais sadarbības līgums starp aviokompāniju “Ryanair” un lidostu iepriekšminētajai aviosabiedrībai nodrošina vēl papildus finanšu labumus, kuri tiek rūpīgi slēpti aiz līguma konfidencialitātes statusa. KNL ir versija, ka gada summa, ko, apmaksājot “Ryanair” rēķinus, varētu būt tērējusi lidosta „Rīga”, sasniedz vismaz 300 tūkstošus ASV dolāru. Minētā līguma kopiju līdz šim nav izdevies iegūt nevienam - arī Konkurences Padomei (KP).
Zvirbulītis    08:37  |  27.05.2008.

Tos rēķinus neviens neapmaksā jau gadiem . Tie ir reāli zaudējumi valstij , par gaisa telpas izmantošanu , jo LGS ir valsts akciju sabiedrība ,kuras peļņa "iet" LR . Padomājiet paši , kuram ir izdevīgi pasažieru skaita pieaugums , tiešā [materiālā] vai netiešā [politiskā]veidā ... 

spd    08:44  |  27.05.2008.

Ok Ryanair feat. Atslēdznieks, tas ir viens stāsts... BET KP bezzobainība šajā jautājumā ir vienkārši nožēlojama! "Atteicās dot līgumu.." Neko jau sev uzņēmums - atsakās. Un KP tik māj ar galviņu un slauka asariņu preses dotajā mutautiņā - redz, kādi slikti cilvēki tajā lidostā strādā. Diez KP vadība tajos gados saņēma prēmijas par 'labi padarītu darbu'? Izskatās, ka taciņa jau sen ir iemīta - kopš atļaujas Shell pārdot Statoilam un Citymarket pārdot Rimi... Jāsāk domāt, ka tās vis nebija vienkāršas tūdaliņu kļūdas, bet kaut kas vairāk... Tiešām dusmas! 

ar spārniem    00:36  |  28.05.2008.

Latvijas gadījumā jau nav īsti ko piedāvāt Rīgas vietā. Kauņa no Viļņas atrodas tikai 100 km attālumā, bez tam arī pati par sevi ir liela pilsēta (360 tūkst. iedzīvotāju). Reālākie varianti Latvijā - Liepāja un Ventspils - ir vismaz 200 km attālumā no Rīgas un nav ne tuvu tik lielas pilsētas kā Kauņa. Pēc iedzīvotāju skaita varbūt kaut cik atbilstu Daugavpils, tomēr tā ir pārāk tālu no Rīgas un lidlauks ir pilnīgi bez jebkādas infrastruktūras un ar bojātu skrejceļu. It kā pavisam tuvu Rīgai būtu Jelgavas un Tukuma lidlauki, tomēr Jelgava tāpat ir pilnīgi bez jebkādas infrastruktūras un ar bojātu skrejceļu. Ar Tukumu ir mazliet labāk, skrejceļš tur ir normāls, lidlauku izmanto privātā aviācija, tomēr arī tur nav kārtīgas infrastruktūras un navigācijas līdzekļu. Bez tam, Tukums, atšķirībā no pārējiem lidlaukiem, ir privāts lidlauks. Un vēl, runājot par Jelgavu vai Tukumu, ir jāņem vērā, ka intensīva kustība tajos skartu arī Rīgas lidostas darbību, jo abi atrodas Rīgas lidostas termināla kontroles zonā. 

KNL redakcija  knl@knl.lv  14:04  |  28.05.2008.

Godātais komentāra 'ar spārniem' autor, KNL redakcija būtu ieinteresēta ar Jums sazināties, lai precizētu dažas komentāra detaļas. Ja neiebilstat, lūdzu, atrakstiet mums uz redakcijas e pastu knl@knl.lv 

lidotājs    23:44  |  21.01.2009.

Līgums jau esot vairākos variantos, katram gadījumam savs, varbūt tāpēc kopijas netiek dotas ? :) 



Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: