Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 22.11.2024.
 
Trešdienas vakarā, tūlīt pēc akcijas „Oligarhu kapusvētki” noslēguma, akcijas iniciatori un dalībnieki piedalījās „Kas notiek Latvijā?” debatēs – skaidrojot savus motīvus un uzklausot politikas un sabiedrisko procesu analītiķu vērtējumus.
1-20 ; 21-36 ;
YUP    12:58  |  09.06.2011.

iks! Saproti jel, ka tam, ka kaut kas tiek realizēts un bīdīts, nav būtiskas nozīmes. Vienam izdevīgāk, otram nē - tā ir mūžsena aina vienmēr un visur. Tas, ka viena vai otra lēmuma rezultātā, kāds uzņēmums vai bizness, kas kas agrāk vairāk piederēja vienam, tagad vairāk pieder otram, pa lielam neko nenozīmē un tā nav nekāda laupīšana. Visiem pārējiem ir svarīgi, lai šis uzņēmus un bizness vispār būtu un jo vairāk, jo labāk. Problēma sākas tad, kad ārējie spēki, piesolot mums lētas konfektes, palūdz mūs likvidēt mūsu teritorijā atrodošos biznesu. Kāda starpība, ka Valmieras Piens pieder Šķēlem un ostas termināls Lembergam? Vai tāpēc kefīrs ir negaršīgs vai nav nopērkams? Galvenais taču lai Valmieras piens IR un lai Latvijā ienāk kuģi! Savukārt bērnu grāmatu, Latvijas zvejas kuģu un lauksaimniecības iznīcināšana, akli pildot Briseles direktīvas, nodara vistiešāko postu un ļaunumu. 

iks    13:01  |  09.06.2011.

Pilnīgi nepieņemu vairākas Tavas domas. Ja mums izaug tāds prezidents kā Lukašenko, kurš ieceļ visas Tevis minētās amatpersonas. pilnīgi piekrītu, ka sods frakcijai jāmaksā, ja paceļ zālē īkšķi vai kartīti. Tas liedz deputātam izteikt savu viedokli. Kāpēc Dūlem būtu jāatbild , ko Tev , man, mums darīt? Viņš pats dara pēc savas un līdzbiedru saprašanas. Ko Tu dari ar saviem domubiedriem? Varbūt dublējaties un vajag apvienoties? Varbūt esi pilnīgs viņu darbu noliedzējs un varēsi mani pārliecināt atbalstīt sevi, bet tagad es esmu par Dūlistiem. 

Ilvars    13:33  |  09.06.2011.

Nekādas akcijas nelīdzēs, ja cilvēki netiks skaidrā valodā informēti par notiekošo. Ar skaidriem, uzskatāmiem piemēriem. Esmu vairāk nekā pārliecināts, ka vismaz puse valsts iedzīvotāju nesaprot, ko tādu ir noziegušies tieši šie oligarhi, ka viņus tiesā. Jautājums arī, kāpēc tieši tagad, nevis, piemēram, pirms diviem gadiem. Tauta to nesaprot. Nākamais jautājums par to, kā apgaismot parasto spitālīgo sevīšķi uz domāšanu neiespringstošo. Ar mediju starpniecību? Nelīdz. Nav līdzējis arī iepriekš. Ne vien tāpēc, ka iekš LV praktiski nav neatkarīgu mediju, bet arī tāpēc, ka to reitings ir nenormāli zems. Pa TV skatās pārsvarā Ugunsgrēku vai krievu kriminaļņikus, avīzes vairums nelasa, jo nevar to īsti atļauties, internetu izrādās nekad mūžā nav lietujusi 1/3 daļa iedzīvotāju. Vēl ir 1/3 krievu, kuriem vispār ir sava informācijas pasaulīte. Izskatās bēdīgi. Un tā arī ir. No šīm pretoligarhu akcijām būs tikai viens rezultāts- jaunatnei un tiem, kam politika liekas vien šovs, varbūt liks aizdomāties, ka Šlesers nemaz tik kruts nav, kā dēļ viņš nākamajā Saeimā arī neiekļūs. Un tas arī viss. Hūtei un ZZS elektorāts nemainīsies- varu saderēt. 

Uldis  uldis@laiki.lv  14:05  |  09.06.2011.

Boikots ir lieliska demokrātijas forma.Es,piemēram,boikotēju delfi.lv ,jo vietnes īpašnieki ir igauņi,bet nekādi nevarēšu boikotēt diena.lv ,ja tur īpašnieks ir Latvijas uzņēmējs... Tātad,masu mediju konkurence novedīs pie tā,ka delfi.lv izbazūnēs to,ka dienas.lv patiesais īpašnieks ir kāds oligarhs un...ko tālāk? 

vārna    14:07  |  09.06.2011.

YUP, ir gan atšķirība, vai Valmieras Piens pieder Šķēlem, vai nē, jo tas uzņēmums itin labi darbojās arī pirms viņa pārpirkšanas, bet problēmas varēja rasties tikai, ja kāds kaut kur kaut ko sagrozīja tā, lai šim biznesam grūtāk... Un kas bija pie varas tolaik, mēs arī zinām... Un tad pārpirkt ir daudz vieglāk kā radīt ko no jauna. Un reiderisms dažādās izpausmēs arī pasaulē nav jaunums... Un tādēļ es ar savu maku neatbalstīšu viņa bagātības vairošanos, jo vēl jau daži Latvijas ražotāji piena nozarē ir saglabājušies... 

vārna    14:13  |  09.06.2011.

Ja par runātājiem: "matainie" tikai lēja ūdeni, līdz ar to Dūle neko neatšķiras no Andra un Aivara, kuri prot aizrunāt, tikai Aināram neveicas, jo runā kā tekstu apguvis teicamnieks. Erts laikam bija tas, kuram "bēda no prāta" - prāta, domu un ideju daudz, bet jēdzīgi paskaidrot, argumentēt nespēj. Tas trešais tur tikai smukumam - sociālā aktivitāte noplaks, tiklīdz sāks trūkt ne maizītei, pat ne sviestiņam, bet jau desiņai uz maizītes ar sviestu. 

vārna    14:20  |  09.06.2011.

"Plikgalvīši", īpaši Grūbe, runāja mazāk un vairāk par lietu, bet Ķīlis pat centās palīdzēt noformulēt domas. Laikam jau kopējās profesionālās orientācijas dēļ man personiski vislabāk patika Rudzīša izteikumi, vienīgi nevaru piekrist par K.Ulmaņa pozicionēšanu kā vienīgo Latvijas oligarhu. Jo jēdzienisks skaidrojums oligarhijai netika rasts, tādēļ es pieturos pie valodnieciskā skaidrojuma: Oligarhija ir DAŽU vara, bet VIENA vara ir Monarhija, tātad ne tikai caru, karaļu, u.tml. dinastijas būtu jāsauc par monarhijām, bet arī diktatūras, personības kulta laiki, kad praktiski šis viens cilvēks pasaka gala vārdu. Manā izpratnē K.Ulmaņa diktatūra ir Monarhija, kaut īslaicīga. 

YUP    14:37  |  09.06.2011.

Es uzskatu, ka šobrīd nav nekādas nozīmes cepties par to, ko kurš sagrāba 90' tajos gados. Tanī laikā katram bija savas prioritātes bet pa lielam, iespējas visiem bija līdzīgas. Sabrūkot PSRS, vieni dejoja tautas deju "esmu pastalās bet brīvs", otri`vienkārši stipri dzēra un tusēja jo strādāt vairs nebija obligāti bet trešie šo laiku izmantoja lai paņemtu kas ņemams un liktu to lietā. Es pats labi atceros 90'to gadu sākumu, kad biju jauns un manas vienīgās ikdienas intereses un vajadzības bija alkohols, meitenes, diskotēkas un tusiņi. To, ko es tanī laikā izdzēru un ar meitenēm piedzīvoju, paliks mans un neatņemams uz visiem laikiem un es to nenožēloju ne par kapeiku. Tanī pat laikā, kamēr es piedzēries gulēju pļavā pēc kārtējās balles, kāds cits, kam šņabis negaršoja un meitenes nepatika, pa kapeikām izpirka zemi ap Baltezeru un pēc 15 gadiem kļuva par miljonāru. Vai tāpēc man tagad ir tiesības teikt - Tu, sliktais oligahrh, kā tev nav kauna? Katrs mēs esam tur, kur mēs esam, tikai un vienīgi tādēļ, ka esam tādi kādi esam un neviens cits pie tā nav vainīgs. 

vārna    14:47  |  09.06.2011.

YUP, melo, kurš katrs vis paņemt nevarēja tajos 90-tajos, turklāt Valmieras Piens pārgāja Šķēles īpašumā ne tik sen, jau krietni iesildītā 21. gadsimtā... 

Ilvars -> YUP    15:06  |  09.06.2011.

Tev tiešām šķiet, ka galvenā problēma slēpjas parastā banālā skaudībā? Man personīgi gan tā nešķiet, lai arī esmu latvietis parastais. Pareizi Jānis teica, ka tādu personāžu ar lielu naudu un pietuvinātību politikai ir vairāk par trīs, turklāt par agrāko laiku nodarījumiem vairumā gadījumu tiesāt vairs nevarēs vairumu no viņiem. Bet problēma jau slēpjas tajā, ka atsevišķiem personāžiem šī naudas ietekme uz politiku ir visuzskatāmākā un turpinās arī šobrīd. Un tā ir šī trijotne, kas, izmantojot savu ietekmi, panāk vēlamu lēmumu pieņemšanu saraustā kapitāla uzturēsānai un vairošanai. Vai kāds no šiem kungiem ir izveidojis kaut ko savu no nulles? Kāds ir izveidojis kaut ko ražojošu un nopietnu pievienoto vērtību radošu? Atbildi zini pats. Tāpēc nevar teikt, ka šo trīs kungu darbības rezultātā mūsu tautsaumniecība būtu ieguvusi. Gluži pretēji. Tāpēc šobrīd ir visas iespējas darīt visu iespējamo, lai šos kungus no politikas atbīdītu nostāk. Lai var beidzot sakārtot likumdošanu, kas būtu visu interesēs, kas nekropļotu konkurenci, kas augļotājiem liktu domāt par investīcijām attīstībā, nevis pārdot gaisu, kas mazinātu korupciju un nevienlīdzību utt. Izklausās sapņaini, piekrītu, bet mēs neesam pieredzējuši laikus, kad atsevišķiem indivīdiem būtu jādarbojas īstas konkurences apstākļos. Tas visiem nāktu par labu. Izeja šobrīd ir tikai viena- Vienotībai un VL! ir jāiegūst vairākums Saeimā. Nekā savādāk izmaiņu nebūs. Jācer uz ZZS elektorāta prāta spējām. Krieviem es neticu, jo korupcija viņiem ir cieņā, turklāt SC ir ļoti liels atbalsts. 

YUP    15:08  |  09.06.2011.

vārna: Kurš katrs protams nevarēja - varēja tikai tie, kuriem tas patiešām interesēja. Tas pats notika Latvijas laukos; aktīvākie zemnieki savāca un lika lietā kolhozu ipašumu, kamēr pārējie piedzērušies gulēja. Bet es tā arī nesadzirdēju, kāds sliktums Tev personīgi ir radies no tā, kam pieder Valmieras Piens? Kāda tam nozīme? Lai taču Šķēle strādā un vada to Valmieras Pienu. Kas tur slikts, tev, vārna? 

Vārna    15:26  |  09.06.2011.

slikts ir tas piens, kuram trūkst SVĒTĪBAS...es to arī par velti neņemtu,jo tā bezgala riebīgā veča seja acu priekšā stāvētu un piens būtu jāatvemj... 

vārna    15:57  |  09.06.2011.

Cita Vārna, lūdzu, izmantojiet citu niku, lai nejauktu galvu cilvēkiem! Vai tiešām izdomas trūkst? 

vārna    15:59  |  09.06.2011.

YUP, diemžēl šeit nav ne daudz zemnieku, ne daudz strādnieku, kuri varētu pastāstīt, kā netika pie savu iespēju realizācijas ar konkrētiem piemēriem. Bet stāstīt laikam arī būtu lieki, jo tu, diemžēl, negribi ne dzirdēt, ne redzēt, ne klausīties un ieraudzīt. 

vasjad    14:06  |  16.09.2011.

Tagad notiek LV kārtējie kapusvētki un tos organizētāis "2. ulmānis". Varbūt labu oligārhu vietā atnāks kreisie oligarhi, kuriem vairāk resursu. Bet tie zina, kā vajag iznicināt nesaskaņotus ar tiem. Un šiem ir Lielā Sibirija un Kolimas urāna raktuves. Un pārliecība, ka 40 tūkst 40. g. bija par maz... 

ERltGWMwYhRTNcz  nXqOCTCTt  03:29  |  07.02.2012.

Pro 22. austgus, 2011 Gan jau visuvarenā FIA uzliks slovākiem ultimātu – vai nu šo “reljefa kļūdu” novākt, vai arī starptautiski mači tur vairs nenotiks. Un visdrīzāk pa ziemu tur jau rūks buldozeri…Lai gan filozofiski skatoties – trasēs nemēdz būt bīstamas vietas – ir piloti, kuri brauc pārāk ātri un pārgalvīgi… 



1-20 ; 21-36 ;
Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: