Tas, kas Latvijā notiek pirms vēlēšanām – vēlētāju apziņas kairināšana gan ar reklāmām un plāniem no vienas puses, gan politiķu vārdu un (ne)darbu, vai tikai pievilcīguma novērtēšanu no otras puses, faktiski ir ietilpināms vienā un tajā pašā mārketinga jeb, kā to latviski mēdz saukt, tirgzinības vai tirgvedības jēdzienā. Šī komercijas līdzība nez vai būtu vērtējama tikai negatīvi, taču jautājums ir par šī procesa kvalitāti – no abām pusēm. Vakar "Kas notiek Latvijā?" debates bija solis šī mārketinga preparēšanā no socioloģiskiem un politoloģiskiem, materiālistiskiem un morāliem aspektiem, vērtējot vēlētāju izvēli un kandidātu piedāvājumus. Cerot, ka tas veicinājis pārdomas par politisko procesu, šeit viena no pārdomu versijām.