Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 29.03.2024.
 
Ceļu policijas birojs uz Latvijas ceļiem novietojusi četrus fotoradarus, kas fiksē likumpārkāpēja transportlīdzekļa ātrumu, kā arī nofotogrāfē automašīnu, lai pēc tam policijas darbinieki aizsūtītu soda protokolus uz pārgalvīgā šofera dzīvesvietu. Šobrīd fotoradari paspējuši “noķert” gandrīz 1000 transporta līdzekļu vadītāju, kas pārsnieguši atļauto braukšanas ātrumu. Tomēr Ceļu policijas biroja priekšnieks Edmunds Zivtiņš ir pārliecināts, ka maksimāli efektīvas kontroles situācijas sasniegšanai uz Latvijas ceļiem būtu nepieciešami vismaz 1000 fotoradari. “KNL” redakcija centās noskaidrot, kā uz jaunās tehniskās ierīces pielietošanu reaģējis ‘melnais tirgus’, un cik pamatota ir dažādos sludinājumu portālos piedāvāto fotoradaru pretierīču reklamētā efektivitāte, ko nelegālie tirgoņi mēdz minēt savas preces pārdošanas nolūkos. Turklāt par šādu ierīču lietošanu Administratīvo pārkāpumu kodeksā (APK) noteikta arī atbildība.
inese    18:29  |  24.07.2008.

„Kas vainīgs, tas bailīgs!” he, he... Noriebusies tā sodīšana te priekšā un pakaļā it visā, it visur, par kaut ko, un arī par neko. Kaut vai tik pakusties no vietas, kāds otrs latvietis jau pie tevis vainu meklē, trešais jau aiz stūra ar "stobru" gaida. Latvijā tu esi vainīgs jau par to, ka policists, kurš nav labā omā, ir sadomājis uz tevi paskatīties... tad ierodas VID un atkal jau sods... Patiešām, Latvijā 2 milj. iedz. lielākā dala par kaut ko kaut reizi nosodīti un bijuši vainīgi. Un atkal jau man jāsaka, ka sajūtos kā noziedzniece par to, ka esmu latviete Latvijā. 

kristīne  vindeliite@inbox.lv  12:33  |  28.07.2008.

Inese,Jūsu komentārs pilnīgi nevietā un ne par tēmu!!! 

asd    22:10  |  28.07.2008.

Labāk būtu domājuši kā attīstīt ceļus, tad arī bojagājušie nebūtu tik daudz. Tas arī nav nekāds gods, ka Latvijai kā Eiropas Savienības valstij ir tikai divu virzienu ceļi. Katra apdzīšana saistīta ar risku un 21.gs 200 km braukt 3,5 h, kā sanāk pēc ātruma ierobežojumiem, neattīsta ne tikai provinces, bet izskatās pēc nožēlojamas infrastruktūras. Nekas netiek darīts, lai to mainītu. Kāpēc Polija to var izdarīt? Esmu ar mieru pat nedaudz maksāt, lai varētu normāli braukt ar atļautu ātrumu 120 - 140 km/h pa kvalitatīvu bāni. Laiks ir nauda. 

valentins  vaiva9@inbox.lv  12:05  |  02.08.2008.

Pietiktu ar celaziimju sakaartossanu. Laito buutu mazaak un to izvietojums nebuutu divdomiigs. 



Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: