Šeit pieejami „Kas notiek Latvijā?” vadītāja un redakcijas raksti saistībā ar raidījumā apspriesto vai citām aktualitātēm. 28.03.2024.
 
Šonedēļ „Kas notiek Latvijā?” debašu saturā akcents pārlikts politiķu rakstīto un runāto piedāvājumu satura preparēšanas uz priekšvēlēšanu kampaņu iztirzājumu. Allaž gan pirms, gan pēc vēlēšanām neizpaliek polemika par reklāmu un citu smadzeņu skalošanas līdzekļu noteicošu ietekmi un naudas lomu, kā arī tā sauktajām polittehnoloģijām. Kas notiek un kas nenotiek ar kampaņām pirms 10.Saeimas vēlēšanām – šoreiz tas ir jautājums reklāmas, mediju un sabiedrisko attiecību lietu profesionāļiem.
Oma no laukiem    13:13  |  22.09.2010.

Tā kā esmu izlēmusi par ko balsot, debates vairāk neskatos. Un šovakar patiešām skatīšos ekstrasensus. Kas no skatītā varbū iespaidoja - Neatceros tik kur, tika parādītas deklarācijas, kur piemēram PLL kandidātu kredītsaistības miljonos. Citādi gan klausies uz maniem vārdiem un neskaties uz darbiem , uz mani nedarbojās. 

Signe    14:36  |  22.09.2010.

Man šķiet pilnīgi nepieņemama Šlesera un Baštika uzbāzība sūtot savas reklāmas manā e pastā. 

jura    15:24  |  22.09.2010.

Jā, arī es par tām e-pasta reklāmām. Vai tas ir likumīgi un vai no tām var atteikties līdzīgi kā no preču reklāmu saņemšanas e-pastā? 

anri  anri@anri.lv  16:22  |  22.09.2010.

Pilnīgi visu "lielo" partiju reklāmas klipi un aģitācija izsauc riebumu un /vai labākajā gadījumā nožēlu. īpaši, ja salīdzina pirms 4 gadiem vai "programmās" rakstīto ar patieso realitāti. Žēl man, ka tik bezgala prasti, uzbāzīgi, demagoģiski melīgi tiek pilnīgi bezjēgā tērēta nauda, ko varētu ieguldīt kādā labā darbā, kaut vai valsts parādu atdošanai. Ja kāds šīm reklāmām noticēs, rezultāts būs tāds, kādam tam jābūt- vilšanās. Diemžēl lielākoties, īpaši "varas partijas", mums pārdod melus vairumā un mazumā. Negribu pirkt melu rezultātus un noteikti negribu meļiem maksāt algu un maksāt par melu sekām turpmāk. Runas ēterā- visās debatēs tieši tas pats, kas reklāmās. Šos melus jau zinām tikpat kā no galvas, ko vieni par otriem un otri par pirmiem un visi kā viens par ekonomiku samelos. Bezjēdzīgi bojāt garastāvokli to visu atkal un atkal skatoties un klausoties. Pa laikam uzjautrina vai atsvaidzina visu vienīgi pa kādam dzintarveidīgam pilsonim. Vēlēt, protams, iešu, zinu arī par ko. Taču šī sistēma ir jāmaina! 

Gobi  dainis587@inbox/lv  22:12  |  22.09.2010.

Cienītie - tos 75%,kurus jūs pieminējāt kā nesatrauktus, viss satrauc - tikai jums būs grūti saprast (varbūt)- viņiem trūkst līdzekļu izdzīvošanai, nerunājot par TV un radio, jo elektrība sen atslēgta... 

Veronika  v.s.mikola@e-apollo.lv  22:20  |  22.09.2010.

Skatos raidījumu-interesanti, bet izbrīnu rada,ka reklāmas specialisti ir redzējuši Šlesera asaras.Nebija nevienas asaras!!! Viņš tikai izšņauca degunu. Un pie tam,manu paziņu radu lokā nebija neviena,kurš būtu noticējis tam cirkam.Tikai nedomājiet,ka man vajag kāda asaras-es tikai par to faktu,ka asaru ta'nebija.Kauns teikt, bet visumā daudzi smējās,Vecāki cilvēki saka,ka labāk Šlesers apstātos .... , lai viņa bērniem nebūtu patiesi jālej asaras. 



Komentāri:       
Lai pievienotu komentāru, mājas lapas drošības apsvērumu dēļ, ievadiet zemāk attēlā redzamo 4 zīmju kodu. * e-pasts tiks uzrādīts pie komentāra

         Dalibnieki         


Autors: